طرح اینستاگرام هفته بسیج و بسیج مستضعفین

- 10 فایل

طرح اینستاگرام هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است که به وسیله آن، افراد می‌توانند عکس و ویدئوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. همچنین امروزه به جز اشتراک گذاری عکس و فیلم توسط اشخاص، صفحات مختلفی توسط مشاغل مختلف، ادارات، سازمانها و ارگانها به وجود آمده است. محبوبیت این شبکه اجتماعی و تاثیر آن بر اجتماع و کاربران، سبب شده تا در این پیج های اینستاگرامی علاوه بر اطلاع رسانی های مختلف، مناسبتهای ملی و مذهبی را تبریک و تسلیت گفته و یا مشاغل مختلف، جهت معرفی محصولات خود، استوری و پست اینستاگرام ارسال می‌نمایند. بعنوان مثال، طرح اینستاگرام بسیج به صورت طرح پست و استوری تبریک هفته بسیج قابلیت اشتراک گذاری در صفحه پایگاه‌های بسیج، صفحات دانش آموزان بسیجی، اینستاگرام ادارات و سازمانهای تحت حمایت بسیج را دارد.

قالب اینستاگرام هفته بسیج

بسیج یکی از نیروهای سپاه است که نیروهای داوطلب را جهت خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه مدیریت کرده و سازماندهی می کند. سازمان بسیج در گذشته، به نام نیروی مقاومت بسیج و در حال حاضر با نام سازمان بسیج مستضعفین شناخته می شود. سازمان بسیج در پنجم آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی تشکیل شد. به همین علت از تاریخ ۲۹ آبان الی ۵ آذر ماه، هفته بسیج نامگذاری شده است. اعضای این سازمان را بسیجی می نامند یا به صورت دقیق تر طبق ماده ۱۳ قانون مقررات استخدامی سپاه بسیجی به فردی می گویند که به صورت داوطلبانه عضو ارتش بیست میلیونی تحت پوشش سپاه می شوند. پس باید به این نکته توجه داشت که در زمان جنگ ایران و عراق عمدتاً بسیجیان به صورت داوطلبانه به جبهه حق علیه باطل اعزام می شدند. پس از تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، مردم ایران، هفته بسیج را بسیار مهم و ارزشمند دانسته و هر ساله با اجرای سخنرانی، همایش هفته بسیج، یادواره شهدای بسیجی، شرکت در اردوی جهادی جهت کمک به اقشار محروم جامعه و افراد کرونایی محروم در کشور، هفته بسیج را گرامی میدارند. همچنین ارگانها و سازمانهای سراسر کشور، با اجرای برنامه ها و مراسم هفته بسیج، در گرامیداشت این مناسبت، تاثیر به سزایی دارند. با توجه به اهمیت روز بسیج مستضعفین و هفته بسیج برای پست و استوری اینستاگرام، ما در طرح دات آی آر نگاه ویژه ای به این مناسبت داشته و تلاش نموده ایم همچون طرح بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، هر ساله جدید ترین طرح های لایه باز هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین را طراحی و در اختیار کاربران قرار دهیم. طرحهای لایه باز هفته بسیج شامل موارد مختلف از جمله طرح بنر هفته بسیج، اینستاگرام روز بسیج مستضعفین، طرح پست و استوری هفته بسیج، اینستاگرام اردوی جهادی بسیج، طرح اینستاگرام هفته بسیج و سردار سلیمانی و در ابعاد استوری و پست اینستاگرامی می باشد. طرح لایه باز بسیج با کیفیت بالا طراحی شده و شامل تایپوگرافی هفته بسیج، عکس بسیجیان در حال امداد رسانی، عکس بسیجی، المان های مربوط به بسیج مستضعفین و تایپو گرافی و خوشنویسی بسیج می باشد. همچنین طرح های اینستاگرام اطلاع رسانی و اطلاعیه اردوی جهادی از طرحهای پرکاربرد اینستاگرامی در این زمینه می باشد.

ویژگی طرح و قالب پست و استوری هفته بسیج

اینستاگرام هفته بسیج در شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی داشته و برای استوری و پست اینستاگرام ادارات، سازمانهای بسیجی، اینستاگرام پایگاه‌های بسیج و مدارس و ... قابل استفاده می‌باشد. انواع طرح پست و استوری هفته بسیج و طرح اینستاگرام هفته بسیج توسط طراحان ما به صورت کاملا لایه باز طراحی و برای دانلود شما در سایت طرح دات آی آر قرار گرفته است.

طرح لایه باز اینستاگرام هفته بسیج و قالب لایه باز اینستاگرام روز بسیج مستضعفین

به تمام طرح ها و فایل های گرافیکی که می توان هر نوع ویرایش و تغییری را روی آنها انجام داد، طرح لایه باز می گویند. در یک قالب لایه باز اینستاگرام هفته بسیج طراح به همه‌ی قسمتهای طرح لایه باز دسترسی داشته و می تواند تغییرات مورد نظر خود را اعمال و ذخیره نماید. بعنوان مثال تصاویر، متن‌ها، تایپوگرافیها، افکت‌ها و هر المانی که در طرح لایه باز اینستاگرام هفته بسیج استفاده شده به راحتی قابل ویرایش بوده و طراح می‌تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری، طرح مورد نظر را سفارشی سازی کرده و یا می‌تواند قسمتی از طرح را حذف نموده و یا بخش‌های جدیدی را به قالب لایه باز پست و استوری هفته بسیج اضافه نماید. طرح لایه باز اینستاگرام هفته بسیج که معمولا فرمت آن .psd می‌باشد اختیارات زیادی را به کاربران می‌دهد. فرمت psd در نرم افزار فتوشاپ قابل مشاهده می‌باشد. پس از پایان طراحی، هنگامی که فایل را با فرمت پی اس دی ذخیره می‌کنید، امکان ویرایش مجدد و اعمال تغییرات را دارید و با این قابلیت، بی شک قالب آماده پست و استوری اینستاگرام کمک بسیار بزرگی به طراحان می کنند.