طرح ماگ عید سعید غدیر

- 10 فایل

ماگ‌ها دارای انواع مختلف طرح‌ها و استایل‌ها هستند و ممکن است برای هدیه‌، تبلیغات، یادگاری یا استفاده شخصی به‌کار می‌روند. شما می‌توانید از بین انواع طرح ماگ، طرح موردنظر خود را انتخاب کنید یا حتی سفارش دهید تا طرح خاصی را بر روی ماگ یا لیوان چاپ کنند. ما در طرح دات آی آر، انواع طرح لیوان و طرح ماگ عید غدیر را مطابق با همه‌ی سلیقه‌ها در اختیار کاربران قرار داده و سعی نموده‌ایم طرح لایه باز ماگ عید غدیر مناسب برای همه‌ی سلیقه‌ها را ارائه نماییم تا هر کسی بتواند متناسب با سلیقه خودش از میان طرح ماگ و لیوان عید غدیر انتخاب نماید.

طرح ماگ عید غدیر

طرح ماگ ویژه عید غدیر خم یکی از پرطرفدار ترین ماگ‌ها می‌باشد که بسیار مناسب هدایای تبلیغاتی است. امکان چاپ طرح لیوان عید غدیر روی ماگ های سرامیکی وجود دارد. طرح ماگ عید غدیر موجود در سایت طرح دات آی آر از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. لیوان طرح عید غدیر هدیه ای ماندگار است که تا سالها در عین جذابیت یاداور محصولات شما نیز هستند. در طرح ماگ غدیر از تصاویر غدیر، تایپوگرافی علی ولی الله، من کنت مولاه و ... استفاده شده است. ماگ عید غدیر می‌تواند به عنوان یک اهدای هدیه در جشنواره‌ها یا مراسمات عید غدیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طرح لیوان عید غدیر

ماگ به تنهایی جذابیت خاصی ندارد بلکه طراحی آن، زیبایی خاصی به ماگ می‌بخشد. برای مثال می‌توان طرح لیوان عید غدیر، را از میان دسته‌بندی ماگ عید غدیر انتخاب نمود. در سایت طرح دات آی آر می‌توانید طرح دلخواه خود را انتخاب، دانلود و آماده چاپ کنید. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود بهترین طرح لیوان غدیر را سفارش داده و از نوشیدن در آن لذت ببرید.

طرح لایه باز ماگ غدیر

طرح لایه باز ماگ غدیر دارای پسوند PSD است. همانطور که می‌دانیم این پسوند برای نرم افزار فتوشاپ می‌باشد که بین تمامی طراحان گرافیک بخاطر ویژگ‌های منحصر به فرد خود از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است فتوشاپ یک نرم افزار پیکسلی و لایه باز است. طرح لایه باز ماگ عید غدیر در بهترین کیفیت آماده شده و به ­صورت ماگ خام غدیر طراحی شده است. می‌توانید هم اکنون این طرح را به صورت لایه باز به صورت اشتراکی و خرید تکی دانلود نمایید. جهت سهولت دانلود، طرح ها توسط نرم افزار WinRAR فشرده سازی شده که حجم فایل ها به شکل محسوس کاهش یافته است.

دانلود فایل لایه باز ماگ عید غدیر

دانلود و استفاده از فایل لایه باز ماگ غدیر مزیت‌های فراوانی دارد. از جمله ؛

  • امکان دسترسی به این طرح‌ها و تغییر آن­ها در نرم‌افزار فتوشاپ وجود دارد؛ فایل لایه باز ماگ شهدا به 2 صورت پیکسلی و وکتوری در دسترس است که امکان تغییر آسانی نیز دارند.
  • تغییر این طرح‌ها و تصاویر گرافیکی آن در نرم‌افزار فتوشاپ به سرعت انجام شده و طرح مورد نظر در کمترین زمان ممکن، آماده می‌شود.
  • طرح لایه باز لیوان عید غدیر هم به­‌صورت پولی و هم به شکل رایگان در اختیار اشخاص قرار می‌گیرد.
  • شما در استفاده از این ماگ و لیوان محدودیتی ندارید و پس از دانلود فایل لایه باز ماگ عید غدیر می‌توانید به­‌صورت چندباره از آن استفاده کنید.
  • با تهیه طرح لایه باز ماگ عید غدیر، سرعت چاپ افزایش پیدا می‌کند و امکان چاپ طرح‌های مختلف در تعداد دلخواه، به‌سادگی فراهم می‌شود.

دانلود طرح ماگ غدیر لایه باز

طرح دات آی آر با ارائه انواع طرح لایه باز، موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه کاربران می‌شود. در طرح ماگ غدیر از انواع تایپوگرافی های خاص و انواع المان‌های مرتبط مانند تصاویر، نقاشی دیجیتال، وکتور و المان‌های با کیفیت مربوط به عید غدیر استفاده شده است. ماگ غدیر لایه باز لایه باز با کیفیت بالا، توسط طراحان طرح دات آی آر به صورت کاملا لایه باز طراحی شده و برای دانلود در سایت موجود می‌باشد.