طرح بروشور اربعین حسینی

- 3 فایل

همزمان با فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی، بروشور اربعین حسینی معمولاً به منظور اطلاع رسانی آداب پیاده روی و راهنمای زائران اربعین چاپ و منتشر می‌شود. هدف طراحی و چاپ بروشور پیاده روی اربعین، آشنا کردن نسل جدید و جوانان و نوجوانان با تاریخچه پیاده‌روی اربعین، اهداف و آرمان‌های آن، راهنمای مسیر پیاده روی زائران و دستورالعمل‌ها و توصیه‌های پیاده روی است و معمولا با نزدیک شدن به سالروز اربعین حسینی چاپ و در بین مردم توزیع می‌شود.

طرح بروشور پیاده روی اربعین حسینی

در طرح بروشور راهنمای زائران اربعین علاوه متن و طراحی صفحات، نقشه مسیر پیاده روی اربعین و فاصله مرزهای ایران تا کربلا و نجف نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. طراحی بروشور با ابزارهای مختلفی انجام می‌شود و معمولاً فرآیندی زمان‌بر است. بنابراین طرح دات آی آر انواع طرح لایه باز برشور راهنمای پیاده روی اربعین را با نرم افزار فتوشاپ و با فرمت psd طراحی نموده و بر روی سایت بارگذاری کرده‌است.

ویژگی طرح بروشور راهنمای زائران اربعین حسینی  

ما در طرح دات آی آر سعی نموده‌ایم انواع طرح بروشور راهنمای پیاده روی اربعین را ارائه نماییم تا هر کسی بتواند متناسب با سلیقه خودش از میان طرح‌های برشور اربعین انتخاب نماید. طرح لایه باز بروشور اربعین شامل المان‌های مذهبی مانند تصویر پرچم امام حسین، نقشه مسیر مرزهای ایران تا کربلا و نجف و ... است که شما در طرح دات آی آر می‌توانید طرح بروشور پیاده روی اربعین را انتخاب، دانلود و آماده چاپ کنید.

طرح لایه باز بروشور راهنمای پیاده روی اربعین حسینی

طرح دات آی آر اقدام به طراحی طرح لایه باز بروشور اربعین و آداب پیاده روی نموده است. بروشور لایه باز اربعین حسینی قابلیت ویرایش و سفارشی سازی را دارد و موجب تسریع در روند چاپ طرح بروشور می‌شود. بعنوان مثال تصاویر، متن‌ها، تایپوگرافی‌ها، افکت‌ها و هر المانی که در طرح بروشور لایه باز راهنمای پیاده روی اربعین استفاده شده به راحتی قابل ویرایش بوده و طراح می تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری، طرح مورد نظر را سفارشی سازی کرده و یا می‌تواند قسمتی از طرح را حذف نموده و یا بخش‌های جدیدی را به طرح لایه باز اضافه نماید.