طرح برچسب کتاب و دفتر

- 47 فایل

در سال‌های اخیر نوشت افزارهای ایرانی با طرح ایرانی و متنوع در موضوعات فرهنگی و مذهبی بسیار زیاد شده است. به همین جهت طرح دات آی آر سعی در طراحی نوشت افزارهای فرهنگی با موضوعات مرتبط با مدرسه و همچنین لایه باز جهت استفاده مدیران فرهنگی نموده است. طرح دات آی آر در این بخش انواع طرح برچسب نام و نام خانوادگی کتاب درسی جهت استفاده دانش آموزان عزیز قرار داده شده است. شما می‌توانید طرح برچسب دفتر و کتاب مورد نظر خود را از طرح دات آی آر تهیه کنید.

طرح برچسب کتاب درسی

برای برچسب کتاب درسی، انواع طرح برچسب اسم روی کتاب و دفتر در ابعاد مختلف طراحی و چاپ می‌شود. طراحی و چاپ برچسب کتاب و دفتر در بیشتر موارد باید، با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام شود. از این رو شما میتوانید جهت سرعت بخشیدن به این فرآیند از طرح های آماده برچسب کتاب و دفتر استفاده نمایید. طرح برچسب دفتر و کتاب توسط سایت‌های مختلف مانند طرح دات آی آر ارائه می‌شوند که به صورت طرح برچسب خام اسم دانش آموزان قابل استفاده و ویرایش هستند. به جرات می‌توان گفت که سایت طرح دات آی آر مرجع خرید و دانلود طرح لایه باز در ایران با تنوع زیاد و بهترین قیمت می باشد. خدمات ویژه طرح دات آی آر در بیشتر موارد، با بهترین کیفیت در کمترین زمان به‌صورت آنلاین ارائه می‌گردد.

طرح لایه باز برچسب کتاب و دفتر

طرح لایه باز برچسب کتاب با عکس کودک به صورت کاملا لایه باز با فرمت psd و قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ طراحی شده است. طرح برچسب نام و نام خانوادگی کتاب شامل جایگاه عکس دانش آموز، وکتور مداد، وکتور مدادرنگی، وکتور پرنده، وکتور ساعت، وکتور ستاره و ...می‌باشد و می‌تواند برای چاپ برچسب اسم روی کتاب مورد استفاده قرار گیرد.

مزیت دانلود طرح برچسب دفتر لایه باز

  • از مهم­ترین قابلیت‌ها و مزایای این طرح می‌توان به امکان ایجاد تغییر در طرح برچسب نام و نام خانوادگی مطابق با سلیقه مشتری و ذخیره آن به اشکال دلخواه اشاره کرد.
  • امکان دسترسی به این طرح‌ها و تغییر آن­ها در نرم‌افزار فتوشاپ وجود دارد؛ فایل لایه باز برچسب اسم روی کتاب به 2 صورت پیکسلی و وکتوری در دسترس است که امکان تغییر آسانی نیز دارند.
  • تغییر این طرح‌ها و تصاویر گرافیکی آن در نرم‌افزار فتوشاپ به سرعت انجام شده و طرح مورد نظر در کمترین زمان ممکن، آماده می‌شود.
  • طرح لایه باز برچسب کتاب هم به­‌صورت پولی و هم به شکل رایگان در اختیار اشخاص قرار می‌گیرد. طرح برچسب دفتر پولی توسط طراحان حرفه‌ای آماده می‌شوند و کیفیت بالاتری نیز دارند.
  • شما در استفاده از این طرح محدودیتی ندارید و پس از دانلود برچسب کتاب می‌توانید به­‌صورت چندباره از آن استفاده کنید.
  • با تهیه طرح لایه باز برچسب کتاب، سرعت چاپ افزایش پیدا می‌کند و امکان چاپ طرح‌های مختلف در تعداد دلخواه، به‌سادگی فراهم می‌شود.
  • طرح دات آی آر با به کارگیری بهترین طرح، نقش و تصاویر در طراحی طرح برچسب جلد دفتر و کتاب، مخاطب را محترم می‌شمارد.

طرح لایه باز برچسب نام و نام خانوادگی

برچسب نام و نام خانوادگی برای نوشتن اسم دانش آموزان و کودکان بر روی کتاب و دفتر آن ها استفاده می‌شود. درواقع این برچسب‌های اسم و فامیلی، کارت شناسایی‌های کوچکی هستند که مختص هر دانش‌آموز روی کتاب و دفترش چسبانده می‌شود. همه‌ی برچسب‌های دفتر و کتاب طرح‌هایی جذاب، رنگارنگ و کارتونی دارند و به همین دلیل به کتاب و دفتر شکل دوست‌داشتنی‌تری می‌دهند. روی هر یک از برچسب‌ها، جایی برای نوشتن نام و نام خانوادگی، درس و کلاس تعبیه شده است. بنابراین حتی اگر دفتر و کتاب جایی خارج از کلاس گم شود، بازهم به‌راحتی صاحب آن پیدا خواهد شد. 

طرح برچسب اسم دانش آموزان

انواع طرح برچسب اسم دانش آموزان توسط طراحان طرح دات آی آر بصورت کاملا لایه باز و قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ طراحی شده و برای دانلود در سایت موجود است. Tarh.ir سعی دارد با رعایت اصول طراحی و استانداردهای چاپ طرح های با کیفیت و منحصر به فرد را به شما کاربران گرامی ارائه دهد. طرح های psd برچسب اسم روی کتاب موجود در سایت دارای کیفیت استاندارد، رزولوشن و dpi مناسب هستند و قابلیت چاپ دارند. طرح خام برچسب کتاب با کیفیت بالا و با طراحی خاص به گونه ای طراحی شده که از انواع تصاویر کودکانه و کارتونی، المان‌های مرتبط استفاده شده است.

طرح لایه باز برچسب کتاب

به تمام طرح‌ها و فایل‌های گرافیکی که می‌توان هرگونه ویرایشی را بر روی آن‌ها انجام داد، طرح لایه باز می‌گویند. در طرح لایه باز برچسب کتاب و دفتر طراح به تمام قسمت‌های طرح دسترسی داشته و می‌تواند تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کند به عنوان مثال می‌تواند تصاویر، متن‌ها، افکت‌ها و هر المانی که در طرح لایه باز برچسب اسم کتاب استفاده شده را به راحتی تغییر دهد و با توجه به سلیقه خود یا مشتری سفارشی‌سازی کند و یا می‌تواند قسمتی از طرح برچسب اسم دفتر را حذف کرده و یا بخش‌های جدیدی را به طرح اضافه کند.