طرح کوسن عید نوروز

- 26 فایل

طرح کوسن

یکی از عوامل تاثیرگذار در چیدمان منازل، استفاده از کوسن ها برای مبلمان می باشد. کوسن در طرح و رنگ های زیبا و متنوع، به منزل رنگ و لعاب داده و روح تازه ای به آن می بخشد. کوسن می تواند با توجه به مناسبتهایی از جمله شب یلدا، ولنتاین، سالگرد ازدواج و البته عید نوروز، طراحی شده و در دکور خانه نقش به سزایی داشته باشد. یکی از مهم ترین طراحی های کوسن، طرح کوسن عید نوروز است. نوروز، واژه ای ترکیب شده از دو کلمه ی نو و روز است که به معنای روز جدید می باشد. عید نوروز که بزرگترین جشن ملی ایران به شمار می رود، فرصتی مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل است تا همراه با فرا رسیدن نوروز، فضای داخلی خانه ها، انعکاسی از فصل بهار داشته باشند.

طرح کوسن نوروز

فرارسیدن بهار سال باعث می گردد تمام اعضای خانواده دور سفره هفت سین جمع شده و منتظر تحویل سال بمانند. همچنین صله رحم و دید و بازدید نوروزی، یکی از سنت های قدیمی عید نوروز است. علاوه بر این، فرصت خوبی برای دید و بازدید و دیدار اقوام و دوستان و آشنایان است. و چه زیباست اگر در دکور منزل، از وسایلی استفاده کنیم که حس و حال عید نوروز را به مهمانان نوروزی انتقال دهیم. طراحی های زیبا و متنوع کاور کوسن نوروز، موجب شده تا این محصولات در دکوراسیون منزل، مبلمان اداری محل کار و همچنین هدیه به دوستان نقش بسزایی داشته باشند. به همین علت، ما در طرح دات آی آر، انواع طرح کوسن و طرح روبالشی مطابق با همه ی سلیقه ها را در اختیار کاربران قرار داده و سعی نموده ایم طرح لایه باز کوسن مناسب برای همه ی سنین و جنسیت ها را ارائه نماییم تا هر کسی بتواند متناسب با سلیقه خودش از میان طرح کوسن انتخاب نماید. برای مثال می توان طرح کوسن نوروز، طرح کوسن خوشنویسی نوروز، طرح لایه باز کوسن عید نوروز را از میان دسته بندی کوسن نوروز انتخاب نمود. کوسنها به تنهایی جذابیت خاصی ندارند اما طراحی آن، جلوه خاصی به کوسن بخشیده و زیبایی متحیر کننده ای را به محیط منتقل میکند. در سایت طرح دات آی آر می توانید طرح دلخواه کوسن خود را انتخاب، دانلود و آماده چاپ کنید.

ویژگیهای طرح کوسن عید نوروز

در طرح کوسن نوروز از المان های عید نوروز مانند وکتور شکوفه و گل، تصویرسازی عید نوروز، وکتور سفره هفت سین و تایپوگرافی نوروز استفاده شده است. کوسن لایه باز عید نوروز، همانند طرح بنر نوروز، طرح ماگ نوروز و طرح تیشرت نوروز، شامل انواع مختلفی از جمله طرح کوسن ست نوروز، کوسن خوشنویسی عید نوروز، طرح کوسن عید نوروز با تم کودک، طرح کوسن عاشقانه نوروز، طرح بالشتک نوروز و ... می باشد و دارای رنگ بندی های متنوع و متناسب با همه ی سنین و سلیقه ها طراحی شده است.

طرح لایه باز کوسن نوروز

طرح ها و فایل های گرافیکی که می شود هر نوع ویرایش و تغییری را روی آن انجام داد، طرح لایه باز می نامند. در طرح لایه باز کوسن عید نوروز طراح به همه ی قسمتهای طرح لایه باز دسترسی دارد و می تواند تغییرات مد نظر خودش را بر روی آن انجام داده و ذخیره کند. بعنوان مثال تصاویر، وکتور سفره هفت سین، تایپوگرافی شعرها، افکت ها و همه ی المان هایی که در طرح لایه باز کاور کوسن نوروز استفاده شده به راحتی قابل ویرایش بوده و طراح می تواند با توجه به سلیقه خودش یا مشتریان، طرح لایه باز را طراحی سفارشی کرده و یا بخشی از طرح را حذف نموده و یا بخش جدیدی به آن اضافه کند. فرمت طرح لایه باز معمولا .psd می باشد و اختیارات زیادی را به کاربران می بخشد. فرمت پی اس دی در نرم افزار فتوشاپ مشاهده می شود. پس از اتمام طراحی، هنگامی که فایل مورد نظرمان را با فرمت psd ذخیره می کنیم، در واقع امکان ویرایش و اعمال تغییر مجدد را به خود می دهیم و با استفاده از این قابلیت، طرح های لایه باز کمک بزرگی به طراحان می کنند.