پروژه افترافکت شب قدر و شهادت امام علی

- 39 فایل

شب قدر به یکی از شبهاى ماه رمضان گفته می‌شود. در قرآن به زمان دقیق شب قدر اشاره نشده است ولی بر اساس روایات و احادیث این شب یکی از شب‌های 19، 21 یا 23 ماه مبارک رمضان است. شب قدر یا لیلة القدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یک ساله انسان هاست. بنا بر قرآن کریم شب قدر از هزار ماه بهتر است و در این شب عبادت و انجام کارهای نیک بهتر از بقیه روزهاست که این موضوع نیز نشان دهنده ارزش بالای این شب است. همچنین ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) در این شب‌ها نیز به اهمیت شب‌های قدر افزوده و شیعیان در این شب مراسم احیا برگزار می‌کنند و علاوه‌بر انجام اعمال شب قدر به عزاداری برای مولای متقیان نیز می‌پردازند. ساخت تیزر و نماهنگ شب قدر و کلیپ شهادت امام علی به منظور اطلاع رسانی برگزاری مراسم احیای و عزاداری شب قدر و اعلام تسلیت شهادت حضرت علی انجام می‌شود. پروژه افترافکت شب قدر و شهادت حضرت علی یکی‌ از پروژه‌‌های آماده افترافکت مناسبتی است. شما می‌توانید از این پروژه برای ساخت تیزر شب قدر و کلیپ تسلیت شهادت امام علی استفاده کنید. با توجه به اهمیت شب قدر طرح دات آی آر نگاه ویژه‌ای به این مناسبت داشته و هرساله سعی نموده‌ایم جدید‌ترین پروژه افتر افکت شهادت امام علی و شب قدر را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم.

پروژه آماده افترافکت شهادت امام علی

در ایام شهادت حضرت علی و شب قدر، اغلب افراد در شبکه‌های اجتماعی، مراسم عزاداری حضرت علی را اطلاع رسانی می‌کنند و این ایام سوگواری را به یکدیگر تسلیت می‌گویند. همچنین به دلیل ترویج شبکه‌های اجتماعی اکثر افراد به تصاویر ثابت بسنده نمی‌کنند و مایلند از کلیپ شهادت امام علی و تیزر اطلاعیه مراسم عزاداری نیز استفاده کنند. برای ساخت کلیپ و تیزر شهادت حضرت علی می‌توان از پروژه آماده افترافکت شهادت امام علی استفاده کرد. منظور از پروژه آماده افترافکت، فایل‌های آماده‌ای می‌باشد که توسط یک تیم حرفه‌ای ساخته شده است. در این دست فایل‌ها می‌توانید براحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفه ای، تیزرهای حرفه‌ای بسازید. طرح دات آی آر به مناسبت شهادت حضرت علی، انواع پروژه افترافکت شهادت حضرت علی را روی سایت بارگزاری نموده‌است. این پروژه مذهبی ویژه شهادت امیرمومنان علی علیه السلام بسیار با کیفیت طراحی شده است. شما به راحتی می‌توانید اطلاع رسانی مراسم شهادت حضرت مولا علی علیه السلام را در این پروژه افترافکت شخصی سازی کنید و آن را در در تلویزیون، اینستاگرام، سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر نمایید. انواع پروژه افترافکت شهادت حضرت علی  شامل موارد زیر است:

پروژه اینستاگرام شهادت حضرت علی

پروژه افترافکت اینستاگرام امام علی برای تسلیت شهادت امام علی و آشنایی با شخصیت این امام بزرگوار طراحی شده است. اگر به دنبال ساخت کلیپی برای تسلیت شهادت حضرت علی (ع) در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام هستید می‌توانید از پروژه اینستاگرام شهادت امام علی استفاده کنید. پروژه اینستاگرام قابلیت ویرایش دارد و کاربر می‌تواند بخش‌های مختلف کلیپ شهادت حضرت علی را ویرایش کند و پس از شخصی سازی و ذخیره فایل آن را به صورت کلیپ استوری شهادت حضرت علی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

پروژه آماده افترافکت اطلاع رسانی مراسم شب قدر

به مناسبت ایام لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام، پروژه آماده افترافکت ویژه اطلاع رسانی مراسم شب قدر بر روی سایت طرح دات آی آر قرار داده شده است. از این پروژه می‌توانید برای ساخت تیزر و کلیپ شب قدر استفاده کنید و در آپارات، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی و میان برنامه‌های تلویزیونی منتشر کنید. پروژه آماده افترافکت شب قدر با بالاترین کیفیت به صورت فول اچ دی طراحی گردیده است و به راحتی با نرم افزار افترافکت قابل ویرایش می‌باشد. انواع پروژه افترافکت شب قدر  شامل موارد زیر است:

پروژه تیزر شب قدر

تیزر شب قدر خروجی پروژه افترافکت شب قدر است. پروژه تیزر شب قدر معمولاً برای اطلاع رسانی برنامه‌های شب قدر در ماه رمضان استفاده می‌شود. پروژه افترافکت تیزر شب قدر، به‌صورت تیزر لایه باز شب قدر می‌باشد که امکان ویرایش لایه‌ها در آن وجود دارد و شما می‌توانید تصاویر خود را بارگذاری و متن‌ها را به سادگی ویرایش کنید و از ویدیویی که طبق نیاز خودتان آن را سفارشی‌سازی کرده‌اید، لذت ببرید.

پروژه افترافکت اطلاعیه شب قدر

چه کارهایی که می‌توانید با افترافکت انجام بدید! با استفاده از فایلها یا پروژه آماده افتر افکت، کار شما برای ساخت کلیپ اطلاعیه شب قدر و جلوه‌های تصویری بسیار راحت‌تر خواهد بود. پروژه افترافکت اطلاعیه شب قدر در سایت طرح دات آی آر توسط یک تیم حرفه‌ای ساخته شده است. در پروژه آماده اطلاعیه شب قدر می‌توانید به راحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفهای، کلیپ اطلاع رسانی مراسم شب قدر بسازید.

پروژه افترافکت اینستاگرام شب قدر

اگر به دنبال ساخت کلیپی مرتبط با شب قدر برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام هستید می‌توانید از پروژه آماده اینستاگرام شب قدر که در سایت طرح دات آی آر ارئه شده است استفاده کنید. پروژه افترافکت اینستاگرام شب قدر متناسب با ابعاد استاندارد پست و استوری اینستاگرام ساخته شده است و نیازی به تغییر سایز و ویرایش، جهت شخصی سازی در اینستاگرام ندارد. در پروژه اینستاگرام شب قدر شما می‌توانید تصاویر و متن نوشته‌ها را به سلیقه خود تغییر دهید و  از آن به عنوان کلیپ استوری شب قدر در اینستاگرام استفاده کنید.

کلیپ شب قدر

کلیپ‌های شب قدر خروجی پروژه افترافکت شب قدر است. کلیپ آماده شب قدر معمولا شامل سوره قدر، بیان مفهوم ارزش شب قدر و مراسم احیای شب قدر هستند. طرح دات آی آر برای راحتی کاربران بعضی از کلیپ‌ها را به صورت آماده و غیرقابل ویرایش، جهت دانلود روی سایت قرار داده است.  

کلیپ شهادت حضرت علی (ع)

کلیپ شهادت حضرت علی شامل مداحی و متن تسلیت برای شهادت امام علی (ع) است. برای اطلاع رسانی مراسم شهادت حضرت علی می‌توان از کلیپ قابل ویرایش روی سایت طرح دات آی آر استفاده کرد. طرح دات آی آر همچنین انواع کلیپ آماده جهت تسلیت شهادت و سوگواری امام علی را نیز آماده کرده است که قابل ویرایش نیستند.

تیزر شب قدر

تیزر می‌تواند برای اطلاع رسانی در مورد زمان بندی مراسم احیا و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شب قدر مورد استفاده قرار بگیرد. جهت ساخت تیزر شب قدر می‌توان از پروژه آماده تیزر شب قدر استفاده کرد و در آن تصاویر سخنران، مداح و متن اطلاعیه را ویرایش نمود.

پروژه افترافکت اینستاگرام شب قدر برای تیزر و تبلیغات افترافکت شب احیا در ماه رمضان

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت اینستاگرام شب قدر بی کلام

طلایی
کلیپ اینستاگرام شب قدر قابل استفاده برای پست و استوری اینستاگرام شب قدر و سایر شبکه های اجتماعی

پروژه افتر افکت

کلیپ اینستاگرام شب قدر بی کلام

پروژه افترافکت اطلاعیه شب قدر برای تیزر و تبلیغات افترافکت اطلاع رسانی مراسم شب احیا در ماه رمضان

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت اطلاعیه شب قدر بی کلام

طلایی
پروژه افترافکت اینستاگرام شهادت امام علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت اینستاگرام شهادت امام علی با نوای حاج محمود کریمی

طلایی
کلیپ اینستاگرام شهادت حضرت علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

کلیپ اینستاگرام شهادت حضرت علی با نوای حاج محمود کریمی

کلیپ آماده استوری شهادت حضرت علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

کلیپ آماده استوری شهادت حضرت علی با نوای حاج مهدی رسولی

پروژه آماده افترافکت اینستاگرام شهادت حضرت علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

پروژه آماده افترافکت اینستاگرام شهادت حضرت علی با نوای حاج مهدی رسولی

طلایی
کلیپ استوری شهادت امام علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

کلیپ آماده اینستا شهادت حضرت علی

پروژه افترافکت اینستاگرام شهادت امام علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

پروژه اینستا شهادت امام علی

طلایی
اسلایدشو شهادت امام علی قابل استفاده به صورت تیزر شهری در آپارات، تلویزیون و شبکه های اجتماعی

پروژه افتر افکت

اسلایدشو شهادت امام علی

طلایی
پروژه افتر افکت شهادت حضرت علی شامل خوشنویسی یا مرتضی قابل استفاده به صورت تیزر و کلیپ شهادت امام علی

پروژه افتر افکت

پروژه افتر افکت شهادت حضرت علی

طلایی
کلیپ استوری شهادت امام علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

کلیپ استوری شهادت امام علی

پروژه افترافکت اینستاگرام شهادت امام علی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

پروژه افتر افکت اینستاگرام شهادت امام علی

طلایی
دانلود کلیپ شهادت حضرت علی قابل استفاده به صورت تیزر شهری در آپارات، تلویزیون و شبکه های اجتماعی

پروژه افتر افکت

دانلود کلیپ شهادت حضرت علی

طلایی
پروزه افتر افکت شهادت امام علی قابل استفاده به صورت تیزر و کلیپ شهادت امام علی

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت شهادت امام علی

طلایی
پروژه اینستاگرام اطلاعیه شب قدر

پروژه افتر افکت

پروژه اینستاگرام اطلاعیه شب قدر

طلایی
پروژه آماده اینستاگرام اطلاع رسانی شهادت امام علی برای تیزر و تبلیغات اطلاعیه مراسم شب قدر

پروژه افتر افکت

تیزر پست و استوری اطلاعیه شهادت حضرت علی

طلایی
پروژه آماده افترافکت شهادت حضرت علی شامل تایپوگرافی فزت و رب الکعبه قابل استفاده به صورت تیزر و کلیپ شهادت امام علی

پروژه افتر افکت

پروژه نماهنگ شهادت امام علی

طلایی
تیزر آماده شهادت حضرت علی قابل استفاده به صورت تیزر شهری در آپارات، تلویزیون و شبکه های اجتماعی

پروژه افتر افکت

تیزر آماده شهادت حضرت علی

طلایی
افتر اطلاع رسانی شب قدر برای تیزر و تبلیغات اطلاعیه مراسم شب قدر

پروژه افتر افکت

افتر اطلاع رسانی شب قدر

طلایی