طرح ماگ دهه فجر و 22 بهمن

- 8 فایل

لیوان و ماگ دهه فجر و لیوان 22 بهمن

ماگ 22 بهمن همان لیوان دسته‌دار بزرگ با طرح دهه فجر است که جنبه تزئینی دارند و به صورت هدیه در جشن پیروزی انقلاب کابرد دارد. بر روی ماگ دهه فجر یا لیوان 22 بهمن، طرح و المان‌های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی ایران چاپ شده است. ماگها جهت نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از جمله: قهوه، چای، اسموتی، دمنوش، شیر، شربت و غیره استفاده می‌گردد. ماگها انواع مختلفی دارند از جمله ماگ حرارتی، ماگ سه بعدی، ماگ فلاسکی، ماگ جادویی، ماگ مسافرتی و .... جنس ماگ معمولا سرامیکی بوده و در ابعاد و طرح‌های مختلفی در فروشگاه‌های لوازم خانگی و همچنین فروشگاه لوازم تزئینی موجود می‌باشد. طراحی های زیبا و متنوع ماگ موجب شده تا این محصولات در دکوراسیون منزل و محل کار نقش بسزایی داشته باشند. حتی بسیاری از افراد به جمع کردن کلکسیونی از انواع ماگ و لیوان علاقه‌مند می‌باشند. همچنین لیوان و ماگ‌ها می‌توانند هدیه‌ی مناسبی برای خانواده، دوستان و عزیزان در مناسبتی مانند جشن پیروزی انقلاب و دهه فجر باشند.

کاربرد طرح آماده ماگ 22 بهمن

دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ 12 تا 22 بهمن سال 1357 است. این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از 15 سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت. هم زمان با جشنسالگرد پیروزی انقلاب و نیاز مراکز چاپ و چاپخانه‌ها به طرح‌های شب دهه فجر و 22 بهمن، طرح دات آی آر اقدام به طراحی طرح مختلف برای دهه فجر و 22 بهمن نموده است. مراکز چاپ و چاپخانه‌ها می‌توانند از طرح‌های آماده دهه فجر مانند طرح آماده ماگ دهه فجر برای افزایش سرعت و کیفیت فرآیند کاری خود استفاده کنند. ماگ 22 بهمن و لیوان دهه فجر بهترین هدیه برای سالگرد پیروزی انقلاب و خاطره ساز کردن دهه فجر است. امروزه بسیاری از شرکتها و سازمانها و همچنین بسیاری از مشاغل جهت معرفی نمودن خدمات و محصولات خود از طرح ماگ تبلیغاتی مانند ماگ دهه فجر با لوگوی برند خود استفاده می‌نمایند.

انواع طرح ماگ پیروزی انقلاب و لیوان دهه فجر

طرح ماگ دهه فجر شامل انواع مختلفی از جمله طرح ماگ 22 بهمن، طرح لیوان 12 بهمن و ماگ پیروزی انقلاب با حروف نستعلیق و خوشنویسی اشعار انقلابی می باشد. ماگ به تنهایی جذابیت خاصی ندارد بلکه طراحی روی بدنه، زیبایی خاصی به آن می بخشد. شما در طرح دات آی آر می‌توانید طرح ماگ پیروزی انقلاب دلخواه خود را انتخاب، دانلود و آماده چاپ کنید.

ویژگی‌های طرح لایه باز ماگ و لیوان دهه فجر

به تمام طرح ها و فایل های گرافیکی که می توان هر نوع ویرایش و تغییری را روی آنها انجام داد، طرح لایه باز می گویند. در یک طرح لایه باز ماگ دهه فجر، طراح به همه‌ی قسمت‌های طرح لایه باز دسترسی داشته و می‌تواند تغییرات مورد نظر خود را اعمال و ذخیره نماید. بعنوان مثال تصاویر، متن‌ها، تایپوگرافی‌ها، افکت‌ها و هر المانی که در طرح لایه باز لیوان دهه فجر استفاده شده به راحتی قابل ویرایش بوده و طراح می تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری، طرح مورد نظر را سفارشی سازی کرده و یا می تواند قسمتی از طرح را حذف نموده و یا بخش های جدیدی را به طرح لایه باز اضافه نماید. در طرح لیوان دهه فجر از المان های دهه فجر و پیروزی انقلاب مانند وکتور پرچم ایران، وکتور گل لاله، اشعار انقلابی، تصویرسازی سردار سلیمانی و امام خمینی و رهبری و تایپوگرافی 22 بهمن و شعار انقلابی استفاده شده است برای مثال می‌توان طرح ماگ دهه فجر و سردار سلیمانی و طرح لیوان امام خمینی را از میان دسته بندی ماگ دهه فجر (لیوان 22 بهمن) انتخاب نمود. این ماگها به نحوی طراحی شده اند تا باعث خاطره ساز کردن و زنده نگاه داشتن پیروزی انقلاب 57 زیبا شوند.