طرح تراکت جوشکاری و برشکاری

- 9 فایل

کسب و کار و مشاغل مختلف مخصوصا مشاغلی مانند جوشکاری و برشکاری نیاز به تبلیغات و معرفی دارند. استفاده از تراکت جوشکاری و برشکاری یکی از به صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ساده و از اصول اولیه مارکتینگ و بازاریابی نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های شغلی و معرفی به دیگران دارد. استفاده از تراکت جوشکاری نام و عنوان شغلی صاحب کسب و کار را در یاد و خاطر مخاطب و مشتری نگه می‌دارد و کمک می‌کند گستره معرفی و شناساندن کسب و کار گسترش یابد. ارائه و توزیع تراکت، زمانی می‌تواند برای شغل شما مناسب باشد که چگونگی طراحی تراکت بصورت حرفه‌ای و با در نظر گرفتن نوع کسب و کار انجام بگیرد و چاپ تراکت به شکلی خاص و منحصربفرد باشد، از این رو توجه به مراحل طراحی و توجه به قالب تراکت برشکاری و جوشکاری اهمیت دارد. مجموعه طرح دات آی آر با تکیه بر طراحان حرفه‌ای و با تجربه اقدام به طراحی طرح های جذاب انواع تراکت جوشکاری کرده است تا نیاز کاربران، طراحان و چاپخانه‌ها به فایل‌های گرافیکی تراکت لایه باز را برطرف کند.

ویژگی طرح تراکت لایه باز جوشکاری

در طرح تراکت لایه باز جوشکاری باید به جذابیت بصری تراکت و محبوبیت آن در بین مخاطب توجه کرد. از این رو باید حین طراحی تراکت به رنگ بندی و ترکیب اجزای تراکت توجه کرد. طراحی تراکت جوش کاری باید مناسب شغل جوشکاری باشد، استفاده از رنگ‌های صنعتی نظیر رنگ بندی قرمز، آبی و سرمه‌ای، زرد و مشکی، طرح و پترن فولاد و آهن انتخاب‌های مناسبی می‌باشد. همچنین از تصاویر و عکس مرتبط با جوش فلزات، عکس دستگاه جوش، عکس جوشکار و جوشکاری فلز استفاده کرد. وکتورهای حرفه‌ای و المان‌های گرافیکی مرتبط نیز برای دیزاین و گرافیک تراکت نیز مناسب است و زیبایی و جلوه طرح اصلی را بیشتر و جذاب می‌کند. در طراحی تراکت خام جوشکاری و برشکاری، مولفه‌های چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه اطمینان و فضای کافی برای متن و نوشته رعایت شده است به نحوی که در اکثر مراکز چاپی هیچ گونه نیازی به اصلاح در فرمت و یا سایز نمی‌باشد.

دانلود نمونه طرح تراکت جوشکاری و برشکاری

نمونه طرح تراکت کارگاه جوشکاری توسط کارشناسان طرح دات آی آر طراحی شده و پیش نمایش طرح و موکاپ آن در قسمت پروفایل هر طرح قابل مشاهده خواهد بود. نمونه طرح لایه باز تراکت کارگاه جوشکاری به گونه‌ای طراحی شده است که به آسانی می‌توانید در چیدمان متن و نوشته‌های طرح، رنگ بندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. پس از تایید فایل طراحی شده توسط کاربر، می‌توانید طرح را به صورت تکی یا با خرید اشتراک دانلود و پس از اعمال تغیرات لازم در طرح جهت چاپ آن اقدام کنید.