طرح تیشرت دهه فجر و 22 بهمن

- 8 فایل

طرح تیشرت دهه فجر و 22 بهمن

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است. تیشرت دهه فجر به نوعی لباس پارچه‌ای گفته می‌شود که دارای طرحی با تم پیروزی انقلاب است برای هدیه دادن و پوشیدن در مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب استفاده می‌شود. تی شرت دهه فجر، در مراسم جشن پیروزی انقلاب توسط نوجوانان و جوانان انقلابی پوشیده می‌شود. تیشرت 22 بهمن به عنوان هدیه در جشن دهه فجر نیز کاربرد دارد و بهترین هدیه برای خاطره جشن سالگرد انقلاب اسلامی است. طرح دات آی آر طرح تی شرت 22 بهمن و طرح  تیشرت دهه فجر را را طراحی و روی سایت بارگذاری نموده است این طرح‌های چاپی همیشه طرفدارانی دارند.

انواع طرح تیشرت 22 بهمن  

ما در طرح دات آی آر سعی نموده‌ایم طرح لایه باز تیشرت مناسب برای همه سنین و جنسیت ها را ارائه نماییم تا هر کسی بتواند متناسب با سلیقه خودش از میان طرح تی شرت انتخاب نماید. به عنوان مثال انواع طرح تیشرت دهه فجر بر روی سایت بارگذاری شده است. طرح تیشرت دهه فجر شامل انواع طرح تیشرت 12 بهمن، طرح تیشرت 22 بهمن و طرح تیشرت پیروزی انقلاب اسلامی است که شما در طرح دات آی آر می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب، دانلود و آماده چاپ کنید. جوانان انقلابی در مراسمات پیروزی انقلاب می‌توانند تیشرت های جذاب و یکسانی را بپوشند.

ویژگی طرح تی شرت دهه فجر

در طرح تی شرت دهه فجر از المان های انقلابی مانند تصویر پرچم ایران، برج آزادی، امام خمینی و سردار سلیمانی با خوشنویسی شعارهای انقلابی و اشعار حماسی استفاده شده است. این تی شرت ها به نحوی طراحی شده اند تا باعث گرامیداشت شهدای انقلاب و زنده نگاه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی شوند. در انتخاب تیشرت چاپی باید به نکاتی توجه کرد از جمله کیفیت پارچه تی شرت و طراحی روی تیشرت. اغلب جهت چاپ تیشرت از سه نوع دستگاه استفاده می شود: دستگاه پرینت اسکرین، پرینتر مخصوص تیشرت و پرس حرارتی.

طرح لایه باز تیشرت دهه فجر

طرح دات آی آر اقدام به طراحی طرح لایه باز تیشرت دهه فجر و 22 بهمن نموده است. همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نیاز مراکز چاپ و چاپخانه ها به طرح لایه باز دهه فجر، طرح دات آی آر اقدام به طراحی طرحهای مختلف برای دهه فجر و پیروزی انقلاب نموده است. طرح لایه باز تی شرت پیروزی انقلاب امکان ویرایش و سفارشی سازی را برای کاربران و چاپ خانه ها فراهم می‌کند و موجب تسریع در روند چاپ طرح روی تیشرت پیروزی انقلاب می‌شود. بعنوان مثال تصاویر، متن ها، تایپوگرافیها، افکت ها و هر المانی که در طرح تیشرت دهه فجر لایه باز استفاده شده به راحتی قابل ویرایش بوده و طراح می تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری، طرح مورد نظر را سفارشی سازی کرده و یا می تواند قسمتی از طرح را حذف نموده و یا بخش های جدیدی را به طرح لایه باز اضافه نماید.