طرح لایه باز آگهی ترحیم و اعلامیه فوت

- 694 فایل

آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت نوعی اطلاعیه درگذشت است که از سوی خانواده مرحوم برای دعوت از دوستان و آشنایان جهت شرکت در مراسم خاکسپاری، عزاداری، مجلس ختم و ترحیم چاپ می‌شود. البته امروزه اعلامیه ترحیم هم بر روی کاغذ چاپ می‌شود و هم در فضای مجازی به صورت پست و استوری منتشر می شود. طرح آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت عموما به صورت آگهی ترحیم  خاکسپاری و ختم، آگهی ترحیم چهلم و آگهی ترحیم سالگرد قابل استفاده هستند. با توجه به اهمیت طراحی آگهی ترحیم، تیم طرح دات آی آر انواع طرح لایه باز آگهی ترحیم را بر روی سایت قرار داده است. شما کاربران گرامی می‌توانید انواع نمونه طرح اعلامیه ترحیم را در این بخش ببنید و سپس طرح آگهی فوت مورد نظر خود را انتخاب و دانلود نمایید و پس از اعمال تغییرات لازم جهت چاپ ان اقدام کنید.

طرح اعلامیه ترحیم

اعلامیه ترحیم شامل خوشنویسی انالله و اناالیه راجعون، با توجه به موضوع، شعر در وصف پدر، مادر، جوان و ... نام مرحوم، عکس مرحوم، متن اطلاعیه زمان و مکان خاکسپاری، مجلس ترحیم و مراسم سوم و هفتم و ... می باشد. با توجه به اهمیت طرح اعلامیه ترحیم و ارزش بالای آن و همچنین اهمیت اطلاع رسانی از دست دادن عزیزان و شرکت در مجالس ترحیم، مداوما تیم طرح دات آی آر جهت طراحی انواع طرح اگهی ترحیم، اقدام می‌کند. در این سایت، طرح آگهی فوت، جزئی از مهم‌ترین طراحی‌هایی است که همیشه با استقبال مراکز چاپ و کاربران سایت روبرو می‌شوند.

اعلامیه ترحیم لایه باز

در اعلامیه ترحیم لایه باز ترحیم این امکان را دارید که در نرم افزار فتوشاپ تغییرات مورد نیاز را در تصاویر، نوشته ها، فونت، رنگ و هر المان دیگر به سهولت اعمال نمایید و در کمترین زمان ممکن طرحی سفارشی شده داشته باشید. با طرح لایه باز اعلامیه ترحیم، به فایلی با حجم بهینه و رزولویشن بالا دسترسی پیدا می کنید.

اعلامیه ترحیم خام

اعلامیه ترحیم خام شامل جایگاه عکس مرحوم و جایگاه متن اعلامیه ترحیم است که کاربران پس از دانلود طرح خام اعلامیه ترحیم می‌توانند  تصویر مرحوم را در جایگاه عکس قرار دهند و متن اطلاعیه ترحیم خود را جایگزین کنند.

نمونه اعلامیه ترحیم جدید

طرح دات آی آر به صورت دائم طرح اعلامیه ترحیم را به روزرسانی می‌کند و به صورت روزانه نمونه اعلامیه ترحیم جدید را بر روی سایت قرار می‌دهد. اگر شما به دنبال طرح اعلامیه آماده و جدید هستید، طرح دات آی آر می‌تواند نیاز شما را به خوبی پاسخ دهد. تیم طراحی طرح دات آی آر، اعلامیه ترحیم آماده را در ابعاد استاندارد و با کیفیت عالی جهت چاپ طراحی نموده است.

طرح اعلامیه فوت

در طرح اعلامیه فوت، لایه ها به صورت جدا از یکدیگر، قابلیت ویرایش، جایگذاری یا حذف نمودن را دارند. همچنین زیبایی، هزینه و زمان سریع چاپ، از جمله نکات مهم جهت اعلامیه فوت آماده می‌باشد. طرح‌های آگهی ترحیم، علاوه بر چاپ توسط خود خانواده داغدار، به وسیله‌ی اقوام، دوستان و آشنایان نیز جهت ادای تسلیت و سوگ استفاده می‌گردد. ابعاد و اندازه‌های آگهی ترحیم عموما A4 یا A3 و یا برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی، در ابعاد پست و استوری نیز طراحی می‌شود.

طرح آگهی فوت

طراحی آگهی فوت شاید از نظر افراد کار سخت و پیچیده‌ای باشد؛ اما طرح‌های آماده‌ و حتی رایگانی در این زمینه هستند که می‌توانید دانلود یا خریداری کنید. با توجه به موضوع آگهی‌های ترحیم که سراسر غم و ناراحتی فراق عزیز از دست رفته است، زمینه و المان‌های بکار رفته، زمینه تیره هستند. انواع آگهی ترحیم خام توسط تیم طراحی طرح دات آی آر به صورت کاملا لایه باز طراحی شده و برای دانلود در سایت قرار گرفته است.

طرح لایه باز آگهی ترحیم

به انواع طرح‌ها و فایل‌های گرافیکی که بشود هر نوع ویرایش و تغییری را بر روی آن انجام داد، طرح لایه باز گفته می‌شود. در یک طرح لایه باز اعلامیه ترحیم، طراح به همه‌ی قسمت‌های طرح لایه باز دسترسی داشته و با صرف کمترین زمان، م‌ تواند تغییرات مورد نظر خود را اعمال و ذخیره کند.

آگهی ترحیم قابل ویرایش

در طرح آگهی ترحیم قابل ویرایش، تصاویر، قاب عکس مرحوم، متن تسلیت، خوشنویسی و تایپوگرافی شعر آگهی ترحیم و دیگر اجزایی که در اعلامیه ترحیم لایه باز استفاده شده به راحتی قابل تغییر بوده و طراح می‌تواند با توجه به سلیقه خود یا مشتری، طرح مورد نظر را سفارشی سازی کند و یا قسمتی از طرح را حذف نموده و بخش‌های جدیدی را به طرح لایه باز مورد نظر اضافه کند. در این مطلب با فواید استفاده از طرح آگهی ترحیم قابل ویرایش جهت چاپ آشنا شدیم و دریافتیم که چه استفاده مهمی هم در زمینه چاپ و هم در زندگی دارند که به همین جهت، مورد توجه عده‌ی زیادی از کاربران، چاپخانه ها و مراکز چاپ می‌باشد.

آگهی ترحیم خام

طرح آگهی ترحیم خام که معمولا فرمت آن .psd است اختیارات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. فرمت پی اس دی در برنامه فتوشاپ قابل مشاهده است. پس از اتمام کار طراحی، وقتی فایل را با فرمت psd ذخیره کردید، امکان ویرایش دوباره و اعمال تغییرات را برای همه اوقات دارید و با این قابلیت برنامه فتوشاپ، طرح لایه باز آگهی ترحیم کمک بسیاری به طراحان می‌کند.

انواع طرح آگهی ترحیم لایه باز

لازم به ذکر است که از جمله طرح های محبوب در زمینه آگهی ترحیم لایه باز شامل موارد زیر می‌باشد:

آگهی ترحیم خاکسپاری

آگهی ترحیم ختم و خاکسپاری برای اطلاع رسانی خاکسپاری و مراسم ختم مرحوم استفاده می‌شود. در اعلامیه ترحیم خاکسپاری روز و مکان مراسم خاکسپاری اعلام می‌شود و به صورت عمومی از خویشاوندان و آشنایان جهت شرکت در مراسم دعوت می‌شود.

آگهی ترحیم چهلم

آگهی ترحیم چهلم لایه باز برای اطلاع رسانی مراسم چهلم مرحوم استفاده می‌شود. در اعلامیه ترحیم چهلم روز و مکان مراسم اعلام می‌شود و ضمن تشکر از خویشاوندان و آشنایان به دلیل همدردی و حضور در مراسم پیشین، از آن‌ها جهت شرکت در مراسم چهلم دعوت می‌شود.

آگهی ترحیم سالگرد

آگهی ترحیم سالگرد برای اطلاع رسانی مراسم سالگرد مرحوم استفاده می‌شود. در اعلامیه سالگرد روز و مکان مراسم اعلام می‌شود. همچنین ممکن است که مراسم سالگرد برگزار نگردد و هزینه آن صرف امور خیریه گردد. در این صورت در طرح اعلامیه ترحیم سالگرد ضمن اعلام عدم برگزاری مراسم از خویشاوندان و آشنایان، به دلیل همردری و همراهی آن‌ها تشکر می‌شود.

اعلامیه ترحیم دو نفره 

در صورتی که دو یا چند نفر از اشخاص یک خانواده طی حادثه‌ای به صورت همزمان فوت شوند از طرح آگهی ترحیم دو نفره استفاده می‌شود. اعلامیه ترحیم شامل مشخصات دو شخص موتوفی می‌باشد و اطلاع رسانی مراسم ترحیم دو نفره اعلانم می‌شود.

دانلود آگهی ترحیم

در یک فایل آگهی ترحیم لایه باز شما می‌توانید با صرف کمترین زمان هر نوع تغییراتی را روی این فایل اعمال کنید. در اصل آگهی ترحیم خام کمک می‌کند که شما بتوانید در کمترین زمان یک اعلامیه ترحیم یا آگهی فوت طراحی کنید. در سایت طرح دات آی آر در انواع قالب آماده آگهی ترحیم را با قیمتی مناسب قابل خریداری است. شما می‌توانید با کلیک روی گزینه اشتراک و خرید رایگان حتی برخی از طرح‌ها را با تخفیف و قیمتی پایین بخرید. این طرح‌ها کاملاً لایه باز با فرمت psd و قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ می‌باشند. ابعاد و اندازه‌های آگهی ترحیم عموما A3 و A4 است که روی کاغذ چاپ می‌شود. البته حتی در شبکه‌های اجتماعی هم به‌عنوان پست یا استوری قابل استفاده هستند. با توجه به شعر و متن آگهی ترحیم که بازتاب‌دهنده غم و فراق عزیز است، زمینه تیره برای این طرح‌ها انتخاب شده است.

آگهی ترحیم لایه باز رایگان

در این بخش تعدادی از طرح‌های آگهی ترحیم لایه باز جهت استفاده شما عزیزان به صورت رایگان بر روی سایت قرار گرفته است. شما می‌توانید با ثبت نام اولیه در سایت طرح دات آی آر، طرح اعلامیه ترحیم رایگان را از سایت دریافت کنید.

طرح لایه باز آگهی ترحیم مادر شهید شامل خوشنویسی مادر جهت چاپ آگهی ترحیم مادر شهید

طرح لایه باز

طرح لایه باز آگهی ترحیم مادر شهید با خوشنویسی مادر

طرح لایه باز اعلامیه فوت مادر شهید شامل خوشنویسی ام الشهدا جهت چاپ آگهی ترحیم مادر شهید

طرح لایه باز

اعلامیه ترحیم مادر شهید با قابلیت ویرایش المان ها

طرح آگهی ترحیم پدر شهید شامل جایگاه عکس متوفی و شمع جهت چاپ اعلامیه ترحیم فوت پدر شهید

طرح لایه باز

طرح آگهی ترحیم پدر شهید با تایپوگرافی انا لله و انا الیه راجعون

اعلامیه ترحیم پدر شهید شامل جایگاه عکس متوفی و شمع جهت چاپ اعلامیه ترحیم فوت پدر شهید

طرح لایه باز

اعلامیه ترحیم پدر شهید با خوشنویسی هوالباقی

طرح لایه باز اعلامیه ترحیم پدر شامل جایگاه عکس متوفی و شمع جهت چاپ اعلامیه ترحیم فوت پدر

طرح لایه باز

طرح لایه باز اعلامیه ترحیم پدر با تایپوگرافی هوالباقی

فایل لایه باز آگهی ترحیم پدر شامل جایگاه عکس متوفی و شمع جهت چاپ اعلامیه ترحیم فوت پدر

طرح لایه باز

فایل لایه باز آگهی ترحیم پدر با تایپوگرافی انا لله و انا الیه راجعون

دانلود آگهی ترحیم چهلم فوت مادر شامل خوشنویسی هوالباقی جهت چاپ آگهی ترحیم فوت مادر

طرح لایه باز

دانلود آگهی ترحیم چهلم فوت مادر با شعر برایم سایه ی سر بود مادر نه گویا چیز دیگر بود مادر

طرح اعلامیه چهلم فوت مادر لایه باز شامل خوشنویسی هوالباقی جهت چاپ آگهی ترحیم فوت مادر

طرح لایه باز

طرح اعلامیه چهلم فوت مادر لایه باز با خوشنویسی چهل غروب غم انگیز

طرح آگهی ترحیم چهلم پدر با قابلیت ویرایش جهت چاپ آگهی ترحیم فوت پدر

طرح لایه باز

طرح آگهی ترحیم چهلم پدر با قابلیت ویرایش

طرح اعلامیه فوت چهلم پدر لایه باز شامل خوشنویسی چهل غروب غم انگیز جهت چاپ آگهی ترحیم چهلم پدر

طرح لایه باز

طرح اعلامیه فوت چهلم پدر لایه باز شامل خوشنویسی چهل غروب غم انگیز

طرح لایه باز آگهی ترحیم جوان شامل محل جایگذاری عکس مرحوم جهت چاپ آگهی ترحیم جوان ناکام

طرح لایه باز

طرح لایه باز آگهی ترحیم جوان با تایپوگرافی هو الباقی

طرح اعلامیه فوت جوان ناکام شامل محل جایگذاری عکس مرحوم جهت چاپ آگهی ترحیم جوان ناکام

طرح لایه باز

طرح اعلامیه فوت جوان ناکام با خوشنویسی جوان ناکام

طرح خام آگهی ترحیم مادر شامل خوشنویسی مادرم جهت چاپ اعلامیه فوت مادر

طرح لایه باز

طرح خام آگهی ترحیم مادر شامل خوشنویسی مادرم

طرح لایه باز اعلامیه فوت مادر شامل خوشنویسی هوالباقی جهت چاپ آگهی ترحیم فوت مادر

طرح لایه باز

طرح لایه باز اعلامیه فوت مادر شامل خوشنویسی هوالباقی

دانلود طرح آگهی ترحیم جوان ناکام شامل محل جایگذاری عکس مرحوم جهت چاپ آگهی ترحیم جوان ناکام

طرح لایه باز

دانلود طرح آگهی ترحیم جوان ناکام شامل محل جایگذاری عکس متوفی

طرح اعلامیه فوت جوان ناکام شامل عکس مرحوم و عکس گل و کبوتر جهت چاپ آگهی ترحیم جوان ناکام

طرح لایه باز

طرح اعلامیه فوت جوان ناکام با خوشنویسی هو الباقی

طرح لایه باز تراکت تشکر و اعتذار شامل خوشنویسی هو الباقی جهت چاپ اعلامیه تشکر از شرکت کنندگان مجلس

طرح لایه باز

طرح لایه باز تراکت تشکر و اعتذار شامل عکس شمع و گل

تراکت آماده تشکر و اعتذار ترحیم شامل وکتور شمع جهت چاپ اعلامیه تشکر از شرکت کنندگان مجلس

طرح لایه باز

تراکت آماده تشکر و اعتذار ترحیم با تایپوگرافی انا لله و انا الیه راجعون

دانلود اعلامیه خام تشکر و اعتذار شامل خوشنویسی هو الباقی جهت چاپ اعلامیه تشکر از شرکت کنندگان مجلس

طرح لایه باز

دانلود اعلامیه خام تشکر و اعتذار با قابلیت ویرایش المان ها

طرح قابل ویرایش کارت عرض تسلیت شامل تایپوگرافی بازگشت همه به سوی اوست جهت چاپ کارت عرض تسلیت

طرح لایه باز

طرح قابل ویرایش کارت عرض تسلیت با تایپوگرافی بازگشت همه به سوی اوست