پروژه افترافکت روز عفاف و حجاب

- 10 فایل
    • مرتب سازی بر اساس:
    • جدیدترین پربازدیدترین بیشترین دانلود
  • وضعیت دانلود
  • نوع دانلود
  • نوع فایل
  • فرمت
  • مد
  • رزولوشن
  • ابعاد

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که عوامل حکومتی رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند. در این روز به منظور بزرگداشت قیام مردم مشهد و ترویج عفاف و حجاب اسلامی و درست در جامعه، در سطح شهر و مکان‌های عمومی طرح های تبریک روز عفاف و حجاب استفاده میشود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. طرح دات آی آر نیز انواع پروژه آماده افترافکت روز عفاف و حجاب را طراحی نموده و بر روی سایت قرار داده است.

پروژه افترافکت روز عفاف و حجاب

پروژه افترافکت روز عفاف و حجاب با بالاترین کیفیت به صورت فول اچ دی طراحی گردیده است. از پروژه آماده افترافکت عفاف و حجاب می‌توانید برای آپارات، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی و میان برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنید. پروژه آماده افترافکت روز حجاب و عفاف می‌تواند در زمان شما صرفه جویی نماید، شما می‌توانید در زمان کوتاهی پروژه افتر افکت عفاف و حجاب را ویرایش و منتشر نمایید. این پروژه به راحتی با نرم افزار افترافکت قابل ویرایش می باشد حتی اگر آشنایی چندانی با نرم افزار افترافکت هم نداشته باشید به آسانی می‌توانید آن را ویرایش نمایید.

کلیپ روز عفاف و حجاب

کلیپ عفاف و حجاب، خروجی پروژه افترافکت عفاف و حجاب می‌باشد شما می‌توانید پس از دانلود پروژه افترافکت روز حجاب و اعمال تغییرات لازم، آن را به صورت کلیپ ذخیره نمایید و از کلیپ آماده روز عفاف و حجاب برای آپارات، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی و میان برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنید. ما همچنین در tarh.ir برای راحتی کاربران کلیپ های آماده روز عفاف و حجاب را با قیمتی مناسب در دسترس کاربران سایت قرار داده‌ایم.

پروژه تیزر حجاب و عفاف

پروژه تیزر خام معمولا ماهیت تبلیغاتی دارد، می‌توان از انواع تیزر خام عفاف و حجاب جهت ساخت کلیپ اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی مذهبی و ویدیوی فرهنگی و مذهبی تبلیغاتی استفاده کرد. طرح دات آی آر با استفاده از یک تیم حرفه‌ای، انواع پروژه تیزر روز عفاف و حجاب بر روی سایت قرار داده است. از این روز شما برای ساخت یک تیزر حرفه‌ای نیاز به دانش تخصصی افترافکت ندارید و با صرف اندک زمانی می‌توانید از پروژه آماده تیزر روز عفاف و حجاب استفاده کنید و با ویرایش اندکی، آن را ذخیره و در رسانه مورد نظر پخش نمایید. همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک تیزر استوری روز عفاف و حجاب در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرم استفاده کنید.

پروژه پست و استوری اینستاگرام عفاف و حجاب

پروژه اینستاگرام روز عفاف و حجاب یک قالب آماده برای ساخت کلیپ اینستاگرامی روز عفاف و حجاب جهت استفاده در پست و استوری است. ابعاد پروژه افترافکت اینستاگرام روز عفاف و حجاب برای استوری و پست استاندارد سازی شده است و به‌راحتی می‌توانید ویدئوی روز عفاف و حجاب خود را از طریق گوشی در استوری اینستاگرام به عنوان کلیپ استوری روز عفاف و حجاب منتشر کنید.