آخرین بازدیدها:
کارت پستال عید نوروز

پروژه افترافکت دهه فجر و 22 بهمن

- 90 فایل

دهه فجر انقلاب اسلامی، ایامی است که شاه پهلوی از ایران فرار کرد و امام خمینی به ایران آمد. در دهه فجر نهال انقلاب اسلامی ایران به نتیجه رسید. دهه فجر در جمهوری اسلامی ایران به روزهای 12 تا 22 بهمن 1357 گفته می‌شود. هر ساله در این ده روز جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. پروژه افترافکت دهه فجر یکی‌ از  پروژه‌‌های آماده افترافکت مناسبتی است. شما میتوانید از این پروژه برای ساخت تیزر، کلیپ و نماهنگ دهه فجر جهت معرفی مراسم گرامیداشت دهه فجر استفاده کنید. پروژه افتر افکت دهه فجر و 22 بهمن برای ساخت تیزر اطلاع رسانی مراسم های گرامیداشت دهه فجر و جشن 22 بهمن مناسب است.

افترافکت دهه فجر

افترافکت یک نرم افزار حرفه‌ای است که برای ویرایش و ساخت کلیپ کاربرد دارد. مردم این روزها فیلم‌های زیادی را تماشا می‌کنند، بنابراین ایجاد یک فیلم یا کلیپ متفاوت برای مردم دشوار است. ساخت کلیپ حرفه‌ای و متفاوت برای دهه فجر با استفاده از نرم افزار افترافکت قابل انجام است. امروزه افترافکت دهه فجر به صورت یک پروژه آماده توسط افراد حرفه ای ساخته شده و در اینترنت جهت دانلود قرار داده شده است. در افترافکت آماده دهه فجر همه چیز وجود دارد - فقط باید آن را متناسب با پروژه خود تنظیم کنید.

پروژه آماده افترافکت 22 بهمن

طرح دات آی آر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انواع پروژه آماده افترافکت دهه فجر و 22 بهمن را روی سایت بارگزاری نموده‌است. پروژه افترافکت 22 بهمن و دهه فجر برای انتشار در تلویزیون، اینستاگرام و سایر رسانه‌ها مناسب است. افترافکت دهه فجر با بالاترین کیفیت به صورت فول اچ دی طراحی گردیده است و به راحتی با نرم افزار افترافکت قابل ویرایش می‌باشد. شما می‌توانید بدون نیاز به صرف وقت برای ایجاد جلوه ها، به راحتی رنگ، متن و سایر عناصر افترافکت دهه فجر را تغییر دهید. با استفاده پروژه آماده افترافکت 22 بهمن و دهه فجر نیاز به طراحی و ساخت کلیپ و نماهنگ دهه فجر از صفر را ندارید و با استفاده از این افکت‌های خیره کننده افترافکت و پروژه آماده افتر افکت، می‌توانید ویدویی واقعاً به یاد ماندنی برای دهه فجر ایجاد کنید. پروژه آماده افترافکت دهه فجر شامل موارد زیر است:

پروژه موشن گرافیک دهه فجر و 22 بهمن

چه کارهایی که می‌توانید با افترافکت انجام بدید! با استفاده از فایلها یا پروژه آماده افتر افکت، کار شما برای ساخت موشن گرافیک و جلوه‌های تصویری بسیار راحت‌تر خواهد بود. پروژه افتر افکت موشن گرافیک در سایت طرح دات آی آر توسط یک تیم حرفه‌ای ساخته شده است. در پروژه آماده موشن گرفیک دهه فجر و  22 بهمن می‌توانید براحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفه ای، موشن گرافیک دهه فجر بسازید و از آن به عنوان استوری موشن دهه فجر در اینستاگرام نیز استفاده کنید.

پروژه تیزر 22 بهمن و دهه فجر

پروژه آماده تیزر دهه فجر (تیزر آماده 22 بهمن) معمولاً برای اطلاع رسانی مراسم‌های گرامیداشت دهه فجر و جشن 22 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن استفاده می‌شود. در پروژه تیزر 22 بهمن جایگاه تصاویر سخنران و گروه سرود، گروه اجرای تئاتر و متن اطلاعیه مکان و زمان اجرای برنامه لحاظ شده است. شما می‌توانید براساس نوع برنامه و مراسم خود، تیزر خام دهه فجر را ویرایش کنید و برنامه‌های مراسم خود را در پروژه تیزر خام 22 بهمن جایگذاری کنید.

تیزر دهه فجر و تیزر 22 بهمن خروجی پروژه افترافکت فجر است. پروژه افترافکت تیزر دهه فجر، به‌صورت تیزر لایه باز دهه فجر می‌باشد که امکان ویرایش لایه‌ها در آن وجود دارد و شما می‌توانید تصاویر خود را بارگذاری و متن‌ها را به سادگی ویرایش کنید و از ویدیویی که طبق نیاز خودتان آن را سفارشی‌سازی کرده‌اید، لذت ببرید.

پروژه افترافکت اینستاگرام دهه فجر

پروژه افترافکت اینستاگرام دهه فجر یک قالب آماده و حرفه‌ای برای تبریک جشن پیروزی انقلاب و دعوت به حضور در راهپیمایی دهه فجر در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد. با این پروژه میتوانید تیزر استوری، کلیپ استوری و موشن استوری دهه فجر جذابی برای شبکه اجتماعی اینستاگرام یا اسنپ چت و یا فیسبوک بسازید. استفاده از پروژه اینستاگرام 22 بهمن بسیار ساده است. شما با چند کلیک میتوانید کلیپ اینستاگرامی منحصربفردی را خلق کنید. فقط لازم است تصاویر یا ویدیوهای خود را قرار دهید، متن و رنگ را تغییر دهید و رندر بگیرید.

 

کلیپ دهه فجر و 22 بهمن

استفاده از کلیپ‌های 22 بهمن و دهه فجر می‌تواند یک راه فوق‌العاده برای اشتراک‌گذاری و تبریک این جشن ملی با دیگران باشد. با ایجاد کلیپ‌های جذاب و معنی‌دار، می‌توانید افراد را به شرکت در مراسمات راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب تشویق کنید. در این کلیپ‌ها، می‌توانید از تصاویر تظاهرات مردمی، اجرای سرودهای انقلابی، اجرای تئاتر مرتبط با این مناسبت استفاده کنید.

کلیپ دهه فجر و 22 بهمن، خروجی پروژه افترافکت دهه فجر می‌باشد شما می‌توانید پس از دانلود پروژه افترافکت دهه فجر و اعمال تغییرات لازم، آن را به صورت کلیپ ذخیره نمایید و از این کلیپ برای آپارات، کلیپ استوری دهه فجر در اینستاگرام و میان برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنید. از طرف دیگر ما در سایت طرح دات آی آر برای راحتی کاربران عزیز انواع کلیپ آماده دهه فجر را  قرار داده‌ایم. کلیپ آماده 22 بهمن غیر قابل ویرایش است و می‌تواند به صورت آماده دانلود شود و مورد استفاده قرار گیرد. انواع کلیپ دهه فجر شامل موارد زیر است:

کلیپ تبریک دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب

کلیپ تبریک دهه فجر جهت تبریک جشن پیروزی انقلاب 57 در شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها ستفاده می‌شود. این کلیپ می‌تواند با استفاده از پروژه افترافکت موجود در سایت توسط کاربر ساخته شود یا از کلیپ های آماده روی سایت استفاده شود. کلیپ آماده تبریک 22 بهمن غیر قابل ویرایش است و در صورتی که نیاز به تغییری در کلیپ تبریک جشن پیروزی انقلاب نمی‌بینید می‌توانید از آن استفاده کنید و به همین صورت آن را در رسانه‌ها منتشر کنید.  در این کلیپ از صدای سرود انقلابی تصاویر انقلاب 57 و متن 22 بهمن مبارک استفاده شده است.

موشن گرافیک دهه فجر

بطور کلی می توان گفت که هر چیز گرافیکی که حرکت کند، یک موشن گرافیک است. موشن گرافیک به زبان ساده، به معنای حرکت دادن طرح های گرافیکی و نقاشی ها است. طراحی و ساخت یک موشن گرافیک کاری زمان است و نیاز به تخصص حرفه‌ای دارد بنابراین در سایت طرح دات آی آر برای پاسخ به نیاز کاربران  تعدادی پروژه موشن گرافیک دهه فجر نیز آماده شده و در دسترس کاربران قرار داده شده است. در موشن گرافی دهه فجر از طرح گرافیکی، کاریکاتور شخصیت‌ها و نقاشی استفاده شده است و تا حدودی نمایش کارتنی دارد. موشن گرافیک 22 بهمن به صورت استوری موشن دهه فجر در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است.

کلیپ استوری دهه فجر

کلیپ استوری دهه فجر خروجی پروژه افترافکت اینستاگرام دهه فجر است. این کلیپ در ابعاد استاندارد پست و استوری برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ساخته شده است. کلیپ اینستاگرامی دهه فجر و 22 بهمن برای تبریک مراسم جشن دهه فجر و اطلاع رسانی مکان و زمان راهپیمایی 22 بهمن توسط کاربران در فضای مجازی استفاده می‌شود. کلیپ استوری 22 بهمن می‌تواند شامل موشن استوری دهه فجر نیز باشد.

نماهنگ دهه فجر

نماهنگ دهه فجر شامل سرودهای انقلابی و دکلمه‌های زیبای حماسی برای تبریک 22 بهمن  است و از آن برای آپارات و میان برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌شود. نماهنگ 22 بهمن می‌تواند شامل موسیقی شاد و بی کلام نیز باشد که فقط تصاویر جشن دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن را به صورت اسلایدی نمایش می‌دهد.

تیزر دهه فجر و راهپیمایی 22 بهن

تیزر دهه فجر و تیزر راهپیمایی 22 بهمن برای اطلاع رسانی برنامه جشن و تظاهرات 22 بهمن استفاده می‌شود. تیزر دهه فجر، به‌صورت اسلایدشو طراحی می‌شود و امکان ویرایش لایه‌ها در آن وجود دارد و شما می‌توانید تصاویر خود را بارگذاری و متن‌ها را به سادگی ویرایش کنید و از ویدیویی که طبق نیاز خودتان آن را سفارشی‌سازی کرده‌اید، لذت ببرید.

کلیپ آماده 22 بهمن قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

کلیپ آماده 22 بهمن با سرود انقلابی

طلایی
پروژه افترافکت دهه فجر قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت دهه فجر با سرود انقلابی

طلایی
بکگراند دهه فجر قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

بکگراند دهه فجر شامل عکس امام خمینی، مقام معظم رهبری و حاج قاسم

طلایی
پس زمینه متحرک انقلاب با عکس رهبر، امام خمینی و سردار سلیمانی قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام

پروژه افتر افکت

پس زمینه متحرک انقلاب با عکس رهبر، امام خمینی و سردار سلیمانی

طلایی
کلیپ اینستاگرام دهه فجر و عید مبعث قابل استفاده در پست و استوری اینستاگرام دهه فجر

پروژه افتر افکت

کلیپ اینستاگرام دهه فجر و عید مبعث با وکتور پرچم یا نبی الله یا محمد

پروژه افترافکت اینستاگرام دهه فجر و عید مبعث با قابلیت ویرایش جهت ساخت تیزر اینستاگرامی 22 بهمن

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت اینستاگرام دهه فجر و عید مبعث با قابلیت ویرایش

طلایی
پروژه آماده استوری 22 بهمن جهت ساخت تیزر اینستاگرامی 22 بهمن و کلیپ استوری دهه فجر

پروژه افتر افکت

پروژه آماده استوری 22 بهمن شامل سرود انقلابی

طلایی
کلیپ اینستاگرامی 22 بهمن قابل استفاده در پست و استوری اینستاگرام دهه فجر

پروژه افتر افکت

کلیپ اینستاگرامی 22 بهمن جهت استفاده برای نماهنگ دهه فجر

پروژه افترافکت اینستاگرام 22 بهمن جهت ساخت تیزر اینستاگرامی 22 بهمن و کلیپ استوری دهه فجر

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت اینستاگرام 22 بهمن شامل متن تبریک دهه فجر

طلایی
دانلود نماهنگ 22 بهمن قابل استفاده در پست و استوری اینستاگرام دهه فجر

پروژه افتر افکت

دانلود نماهنگ 22 بهمن جهت استفاده برای کلیپ دهه فجر

کلیپ اینستاگرامی دهه فجر قابل استفاده در پست و استوری اینستاگرام دهه فجر

پروژه افتر افکت

کلیپ اینستاگرامی دهه فجر مدل خوش آمدی به وطن

پروژه افتر افکت اینستاگرام پیروزی انقلاب جهت ساخت تیزر اینستاگرامی 22 بهمن و کلیپ استوری دهه فجر

پروژه افتر افکت

پروژه افتر افکت اینستاگرام پیروزی انقلاب با قابلیت ویرایش در افترافکت

طلایی
پروژه آماده افترافکت دستاورد انقلاب اسلامی قابل استفاده به صورت تیزر در تلویزیون و سایر رسانه ها

پروژه افتر افکت

پروژه آماده افترافکت دستاورد انقلاب اسلامی قابل ویرایش

طلایی
دانلود کلیپ اینستاگرام 22 بهمن قابل استفاده در پست و استوری اینستاگرام دهه فجر

پروژه افتر افکت

دانلود کلیپ اینستاگرام 22 بهمن با عکس امام خمینی

پروژه افترافکت اینستاگرام 22 بهمن جهت ساخت تیزر اینستاگرامی 22 بهمن و کلیپ استوری دهه فجر

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت اینستاگرام 22 بهمن با قابلیت ویرایش المان ها

طلایی
دانلود نماهنگ دهه فجر قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی

پروژه افتر افکت

دانلود نماهنگ دهه فجر جهت استفاده برای ویدئو 22 بهمن

طلایی
پروژه افترافکت 22 بهمن قابل استفاده برای تیزر و تبلیغات شهری و پست های اینستاگرام

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت 22 بهمن شامل نقاشی دیجیتال امام خمینی

طلایی
پروژه افترافکت دستاورد های انقلاب اسلامی قابل استفاده به صورت تیزر در تلویزیون و سایر رسانه ها

پروژه افتر افکت

پروژه افترافکت دستاورد های انقلاب اسلامی با قابلیت ویرایش

طلایی
دانلود افترا فکت دستاورد انقلاب اسلامی قابل استفاده به صورت تیزر در تلویزیون و سایر رسانه ها

پروژه افتر افکت

دانلود افترا فکت دستاورد انقلاب اسلامی با محل جایگذاری دستاوردهای انقلاب

طلایی
تیزر استوری 12 بهمن قابل استفاده در پست و استوری اینستاگرام دهه فجر

پروژه افتر افکت

تیزر استوری 12 بهمن با عکس امام خمینی