پروژه افترافکت روز قدس

- 15 فایل

روز قدس یک رویداد مهم است، این روز به یادآوری حمایت جهانی از مردم فلسطین و اعتراض به اشغال اسرائیل در قدس مختص شده است. در واقع این روز یک فرصت برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین و نهضتهای مردمی آنان است. مراسم روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار میشود و رسانههای سراسر جهان، آن را پوشش رسانهای میدهند. با توجه به اهمیت روز قدس، طرح دات آی آر نگاه ویژهای به این مناسبت داشته و سعی کردهایم هر ساله جدیدترین پروژه آماده افترافکت روز قدس و تیزر آماده روز قدس را طراحی و در اختیار کاربران قرار دهیم.

پروژه آماده افترافکت روز قدس

پروژه افترافکت روز قدس با بالاترین کیفیت به صورت فول اچ دی طراحی گردیده است. از پروژه آماده افترافکت روز قدس می‌توانید برای آپارات، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی و میان برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنید. پروژه آماده افترافکت روز قدس می‌تواند در زمان شما صرفه جویی نماید، شما می‌توانید در زمان کوتاهی پروژه آماده افترافکت قدس را ویرایش و منتشر نمایید. این پروژه به راحتی با نرم افزار افترافکت قابل ویرایش می باشد حتی اگر آشنایی چندانی با نرم افزار افترافکت هم نداشته باشید به آسانی می‌توانید آن را ویرایش نمایید.

پروژه تیزر روز قدس

پروژه تیزر خام معمولا ماهیت تبلیغاتی دارد، می‌توان از انواع تیزر خام روز قدس جهت ساخت کلیپ اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی مذهبی و ویدیوی فرهنگی و مذهبی تبلیغاتی استفاده کرد. طرح دات آی آر با استفاده از یک تیم حرفه‌ای، انواع پروژه تیزر روز قدس بر روی سایت قرار داده است. از این روز شما برای ساخت یک تیزر حرفه‌ای نیاز به دانش تخصصی افترافکت ندارید و با صرف اندک زمانی می‌توانید از پروژه آماده تیزر روز قدس استفاده کنید و با ویرایش اندکی، آن را ذخیره و در رسانه مورد نظر پخش نمایید. همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک تیزر استوری روز قدس در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرم استفاده کنید.

پروژه افترافکت راهپیمایی روز قدس

در این روز کلیپ راهپیمایی روز قدس از رسانه‌های مختلف پخش می‌شود. به منظور ساخت سریع و حرفه‌ای کلیپ و تیزر روز قدس می‌توان از پروژه آماده افترافکت روز قدس که توسط اشخاص حرفه‌ای ساخته شده استفاده کرد. طرح دات آی آر نیز انواع پروژه افتر افکت روز قدس را توسط تیم متخصص طراحی و جهت استفاده شما کاربران عزیر بر روی سایت بارگذاری نموده است.

پروژه افترافکت اطلاعیه روز قدس

پروژه افتر افکت روز قدس جهت ساخت کلیپ اطلاعیه مراسم روز قدس ساخته شده است، از این پروژه می‌توان جهت ساخت تیزر اطلاع رسانی روز قدس استفاده کرد. در پروژه افترافکت اطلاعیه روز قدس اطلاعات زمان و مکان محل برگزاری مراسم و راهپیمایی روز قدس قرار داده شده است. کاربران پس از دانلود فایل پروژه افترافکت اطلاعیه روز قدس می‌توانند آن را در برنامه افترافکت باز کنند و تصاویر مراسم روز قدس را جایگزین نمایند و همچنین متن اطلاعیه مکان و زمان راهپیمایی روز قدس را ویرایش نموده و سپس به صورت کلیپ ذخیره کنند.

کلیپ روز قدس

کلیپ روز قدس، خروجی پروژه افترافکت روز قدس می‌باشد شما می‌توانید پس از دانلود پروژه افترافکت روز قدس و اعمال تغییرات لازم، آن را به صورت کلیپ ذخیره نمایید و از کلیپ آماده روز قدس برای آپارات، اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی و میان برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنید. ما همچنین در tarh.ir برای راحتی کاربران کلیپ های آماده روز قدس را با قیمتی مناسب در دسترس کاربران سایت قرار داده‌ایم.

پروژه اینستاگرام روز قدس

پروژه اینستاگرام روز قدس یک قالب آماده برای ساخت کلیپ اینستاگرامی روز قدس جهت استفاده در پست و استوری است. ابعاد پروژه افترافکت اینستاگرام روز قدس برای استوری و پست استاندارد سازی شده است و به‌راحتی می‌توانید ویدئوی روز قدس خود را از طریق گوشی در استوری اینستاگرام به عنوان کلیپ استوری روز قدس منتشر کنید.

کلیپ اینستاگرامی روز قدس

کلیپ استوری روز قدس، کلیپی است که در ابعاد استاندارد برای پست و استوری اینستاگرام طراحی شده است. شما کابران می‌توانید کلیپ روز قدس را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.