تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت
توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.
- کد فایل : 0395468
- دسته بندی : تراکت سیاه سفید تشخیص رنگ خودرو
- فرمت فایل : psd
- مد : Grayscale
- ابعاد فایل : A4
- رزولوشن : 300dpi
- تاریخ انتشار : 21 آبان 1404
- حجم فایل : 2.06MB
برچسب ها:
تشخیص رنگ خودرو
نمونه تراکت سیاه سفید کارشناسی رنگ خودرو با قابلیت ویرایش المان ها کد فایل 0395468
نمونه تراکت سیاه سفید کارشناسی رنگ خودرو با فرمت psd، مد رنگی گری اسکیل(Grayscale) و قابل ویرایش در نرمافزار فتوشاپ بهصورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت سیاه و سفید تشخیص رنگ خودرو از تصاویر و المانهای باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفادهشده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت ریسو تشخیص رنگ ماشین مانند رنگبندی، رعایت حاشیه، فاصلهها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت ریسو و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت سیاه سفید آپاراتی شامل وکتور اتومبیل میباشد که المانهای استفادهشده در طرح تراکت سیاه و سفید تشخیص رنگ خودرو قابلیت ویرایش، جابهجایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما میتوانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز سیاه و سفید کارشناس تشخیص رنگ خودرو را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متنها میتوانید طرح تراکت سیاه سفید کارشناس تشخیص رنگ اتومبیل را به طرح تراکت ریسو کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.
ابعاد قابل چاپ طرح تراکت سیاه سفید تشخیص رنگ خودرو و کاربرد آن
ابعاد تراکت تبلیغاتی سیاه و سفید تشخیص رنگ خودرو در جدول ویژگیهای فایل درجشده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح تراکت ریسو تشخیص رنگ خودرو، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریالهای مختلف مانند انواع کاغذ، گلاسه، کاغذ الوان و ... را دارا میباشد. همچنین میتوان طرح سیاه سفید کارشناس تشخیص رنگ خودرو را در زمینه های چاپ سیلک ، نایلون، ساک دستی، پاکت دستی و کیسه نیز استفاده کرد. تراکت های سیاه سفید یا ریسو یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی اقتصادی و موثر برای انتقال اطلاعات به مخاطبان برای تبلیغات و رویدادهای مختلف استفاده میشوند.