محمدرضا ارجمند
طراح: محمدرضا ارجمند همه 3316 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
بنر جایگاه یادواره شهدا دفاع مقدس شامل عکس رهبری، امام خمینی و قاب عکس شهدا جهت چاپ بنر دفاع مقدس
افزودن به علاقه مندی ها

بنر جایگاه یادواره شهدا دفاع مقدس با قابلیت ویرایش المان ها کد فایل 0526498

بنر جایگاه یادواره شهدا دفاع مقدس با قابلیت ویرایش المان ها

بنر جایگاه یادواره شهدا دفاع مقدس با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح لایه باز پشت منبر یادواره شهدا از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده گردیده است. طرح پشت منبر هفته دفاع مقدس شامل خوشنویسی یادواره شهدا، متن پیام رهبری، قاب عکس رهبر و امام خمینی، محل جایگذاری عکس شهدا و... می باشد که المان های استفاده شده در طرح بنر پشت مداح یادواره شهدا دفاع مقدس قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح بنر یادواره شهدا را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ بنر پشت منبری و جایگاه یادواره شهدای دفاع مقدس و کاربرد آن

طرح بنر پشت سن شهدای دفاع مقدس اغلب در سایز 3 در 7 متر طراحی می شود ولی با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح لایه باز بنر پشت منبر شهدای دفاع مقدس، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و ...) را دارا می باشد. بنر 3 در 7 ، قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت تا ابعاد 6 در 14 متر را بدون افت کیفیت دارد، همچنین برای ابعاد بزرگتر نیز در صورتی که فاصله بیننده تا بنر بیشتر از 8 متر باشد، بنر هفته دفاع مقدس قابل چاپ و نصب بوده و افت کیفیت به چشم نمی آید. بنر پشت سن و طرح جایگاه یادواره شهدا دفاع مقدس به عنوان یکی از انواع طرح دکور هفته دفاع مقدس لایه باز، علاوه بر نصب در استندها و بیلبورد های شهری، بیشتر به منظور طراحی دکور سِن و جایگاه سخنرانی در همایش ها، سمینارها و مراسمات ملّی و همچنین در مراسمات مذهبی به منظور تزئین دکور و پشت منبری سخنران استفاده می شود. مخمل های مذهبی و چاپ مخمل این طرحها به منظور تزیین دکور مخمل در مراسمات مذهبی و هیئت ها کاربرد زیادی دارد.