تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
طرح بیلبورد اطلاعیه شهادت رئیس جمهور شامل عکس حجت الاسلام رئیسی
افزودن به علاقه مندی ها

طرح بیلبورد اطلاعیه شهادت رئیس جمهور با قابلیت ویرایش زمان و مکان مراسم کد فایل 0578293

طرح بیلبورد اطلاعیه شهادت رئیس جمهور با قابلیت ویرایش زمان و مکان مراسم

طرح بیلبورد اطلاعیه شهادت رئیس جمهور با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح لایه باز اطلاع رسانی تسلیت درگذشت رئیس جمهور از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده گردیده است. طرح بیلبورد درگذشت آیت الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد شامل عکس سید ابراهیم رئیسی، متن مهمان داریم چه مهمانی و دارای زمان و مکان برگزاری مراسم می‌باشد که المان های استفاده شده در بنر اطلاعیه ارتحال آیت الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح بیلبورد شهادت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ بنر اطلاعیه تسلیت شهادت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد و کاربرد آن

طرح بیلبورد اطلاعیه شهادت سید ابراهیم رئیسی اغلب در سایز 15 در 3 متر طراحی می شود ولی با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و ...) را دارا می باشد. بنر 15 در 3 متر، قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت تا ابعاد 30 در 6 متر را بدون افت کیفیت دارد، همچنین برای ابعاد بزرگتر نیز در صورتیکه فاصله بیننده تا بنر بیشتر از 8 متر باشد، طرح لایه باز بیلبورد اطلاعیه تسلیت شهید آیت الله ابراهیم رئیس الساداتی قابل چاپ و نصب بوده و افت کیفیت به چشم نمی آید. طرح های بیلبورد شهادت حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط هلیکوپتر حامل کاروان ریاست جمهوری که با عنوان بنر پل سالروز شهادت سید ابراهیم رئیسی یا بنر پل هوایی ارتحال حجت الاسلام آیت الله رئیسی در حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری نیز شناخته می شوند، با هدف نصب در بیلبورد شهری و بیلبورد پل های عابر پیاده به منظور تسلیت شهادت رئیس جمهور و اطلاع رسانی درگذشت آیت الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد طراحی و چاپ می شوند.