صدیقه خان رمکی
طراح: صدیقه خان رمکی همه 1731 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 0867543
  • دسته بندی : تراکت گالری عطر و ادکلن
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : 10.5-29.7Cm
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 28 فروردین 1404
  • حجم فایل : 13.4MB
تراکت دو رو عطر فروشی شامل عکس شیشه ادکلن
افزودن به علاقه مندی ها

تراکت دو رو عطر فروشی با تم سبز کد فایل 0867543

تراکت دو رو عطر فروشی با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت عطر و ادکلن از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌ شده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت عطر و ادکلن مانند رنگ‌بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز پوستر عطر فروشی شامل عکس ادکلن می‌باشد که المان‌های استفاده‌شده در طرح تراکت دو رو عطر و ادکلن قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز عطر و ادکلن را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تراکت دورو ادکلن فروشی را به طرح تراکت کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح لایه باز تراکت عطر و ادکلن و کاربرد آن

ابعاد طرح تراکت تبلیغاتی عطر و ادکلن در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح عطر و ادکلن، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند بنر، کاغذ، گلاسه و ... را دارا می‌باشد. برای مثال تراکت خام عطر و ادکلن در ابعاد 29.7*10.5 رزولوشن 300 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت در ابعاد بزرگتر مانند 3 در 4 متر و بدون افت کیفیت را دارا می‌باشد. تراکت ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی برای تبلیغات و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.