پادشاه هنر | KingArt
طراح: پادشاه هنر | KingArt همه 26910 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای پادشاه هنر | KingArt محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

رایگان
موکاپ صفحه دستگاه های مختلف قابل ویرایش جهت پیش نمایش ریسپانسیو دستگاه‌های دیجیتال
افزودن به علاقه مندی ها

موکاپ صفحه دستگاه های مختلف قابل ویرایش کد فایل 2083719

موکاپ صفحه دستگاه های مختلف قابل ویرایش

موکاپ صفحه دستگاه های مختلف قابل ویرایش به صورت فایل لایه باز رایگان جهت دانلود بر روی سایت طرح دات آی آر قرار گرفته است. موکاپ لپ تاپ و موبایل و تبلت یک قالب آماده و کاملا لایه‌باز است که توسط آن می‌توانید در نرم‌افزار فتوشاپ پیش‌نمایش‌هایی زیبا ، مدرن و کاربردی بر روی این قالب آماده ایجاد کنید. اگر طراح گرافیکی یا سفارش دهنده طرح وب سایت، اپلیکیشن یا نرم افزار بخواهد نتیجه طراحی را به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا روی دستگاه‌های مختلف مشاهده کند، بهترین راه، استفاده از قالب موکاپ صفحه لپ تاپ و موکاپ موبایل و تبلت و مانیتور برای پیش نمایش نتیجه نهایی به مشتری است. موکاپ رایگان و پیش نمایش نمایشگر، لپ تاپ، موبایل و تبلت در قالب یک فایل psd بر روی سایت بارگذاری شده است که خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا ویرایش آن در محیط فتوشاپ خواهید بود.