تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت
توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.
- کد فایل : 2150849
- دسته بندی : تراکت سیاه سفید کالای خواب و لحاف دوزی
- فرمت فایل : psd
- مد : Grayscale
- ابعاد فایل : A4
- رزولوشن : 300dpi
- تاریخ انتشار : 10 دی 1403
- حجم فایل : 2.67MB
برچسب ها:
کالای خوابطرح آماده تراکت سیاه سفید فروشگاه کالای خواب با قابلیت ویرایش المان ها کد فایل 2150849
طرح آماده تراکت سیاه سفید فروشگاه کالای خواب با فرمت psd، مد رنگی گری اسکیل(Grayscale) و قابل ویرایش در نرمافزار فتوشاپ بهصورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت سیاه و سفید حوله و پتو از تصاویر و المانهای باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفادهشده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت ریسو فروشگاه کالای خواب مانند رنگبندی، رعایت حاشیه، فاصلهها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت ریسو و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت سیاه سفید فروشگاه حوله و پتو شامل وکتور سیاه و سفید تخت خواب و روتختی میباشد که المانهای استفادهشده در طرح تراکت سیاه سفید فروشگاه تشک و پتو و لحاف قابلیت ویرایش، جابهجایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما میتوانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز سیاه و سفید کالای خواب را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متنها میتوانید طرح تراکت سیاه سفید فروش سرویس خواب را به طرح تراکت ریسو کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.
ابعاد قابل چاپ طرح تراکت سیاه سفید کالای خواب و کاربرد آن
ابعاد تراکت تبلیغاتی سیاه و سفید کالای خواب در جدول ویژگیهای فایل درجشده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح تراکت ریسو کالای خواب، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریالهای مختلف مانند انواع کاغذ، گلاسه، کاغذ الوان و ... را دارا میباشد. همچنین میتوان طرح سیاه سفید فروش کالای خواب را در زمینه های چاپ سیلک ، نایلون، ساک دستی، پاکت دستی و کیسه نیز استفاده کرد. تراکت های سیاه سفید یا ریسو یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی اقتصادی و موثر برای انتقال اطلاعات به مخاطبان برای تبلیغات و رویدادهای مختلف استفاده میشوند.