تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت
توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.
- کد فایل : 2609358
- دسته بندی : کارت ویزیت فروشگاه کیف و کفش
- فرمت فایل : psd، eps
- مد : CMYK
- ابعاد فایل : 9-6Cm
- رزولوشن : 300dpi
- تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1403
- حجم فایل : 1.92MB
برچسب برش خاص فروشگاه کیف و کفش با رنگ بندی قرمز کد فایل 2609358
برچسب برش خاص فروشگاه کیف و کفش با فرمت psd و قابل ویرایش در نرمافزار فتوشاپ و فایل برش کار با پسوند eps به صورت مجزا در کنار فایل قرار داده شده است که با استفاده از نرم افزارهای ایلوستریتور و کرل قاب باز کردن و استفاده میباشد. تمامی طرح های لیبل محصول بهصورت لایه باز و قابل ویرایش توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. لیبل فروشگاهی کیف و کفش از تصاویر و المانهای باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفادهشده، همچنین نکات مهم در طرح برچسب برش خاص فروش کیف و کفش مانند رنگبندی، رعایت حاشیه، فاصلهها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی لیبل محصول و ... رعایت گردیده است. لیبل قالب دار کفش فروشی شامل عکس کیف و کفش میباشد که المانهای استفادهشده در طرح برچسب برش خاص کیف و کفش قابلیت ویرایش، جابهجایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما میتوانید متناسب باسلیقه خودتان لیبل برش خاص گالری کیف و کفش را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متنها میتوانید طرح لیبل فروشگاه کیف و کفش را به طرح لیبل کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.
ابعاد قابل چاپ طرح لیبل لایه باز کیف و کفش و کاربرد آن
ابعاد طرح لیبل برشی کفش فروشی در جدول ویژگیهای فایل درجشده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح برچسب محصول، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه را دارا میباشد. لیبل برش خاص لایه باز کیف و کفش یا برچسب برش خاص کفش فروشی قابلیت چاپ افست و چاپ دیجیتال روی انواع جنس لیبل مانند لیبل معمولی، کاغذی، ژله ای، گچی، استیکر و برچسب را دارد. همچنین میتوان از طرح های لیبل جهت چاپ اتیکت، کارت آویز و ... نیز استفاده کرد. لیبل محصول، برچسب یا استیکری است که روی محصولات یا بستهبندیها قرار میگیرد و اطلاعات مختلفی از جمله نام و برند محصول را دربارهٔ محصول ارائه میدهد. به طور کلی، لیبل محصول به عنوان یک ابزار ارتباطی بین تولیدکننده و مصرفکننده عمل میکند و اهمیت زیادی در جلب توجه مصرفکنندگان، ارائه اطلاعات دقیق و حفظ ایمنی و قانونیت محصول دارد.