تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت
توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.
- کد فایل : 2714086
- دسته بندی : تراکت سیاه سفید فروشگاه شال، روسری و حجاب
- فرمت فایل : psd
- مد : Grayscale
- ابعاد فایل : A4
- رزولوشن : 300dpi
- تاریخ انتشار : 07 مرداد 1403
- حجم فایل : 4.05MB
برچسب ها:
شال، روسری و حجابتراکت لایه باز سیاه و سفید فروشگاه عفاف و حجاب کد فایل 2714086
تراکت لایه باز سیاه و سفید فروشگاه عفاف و حجاب با فرمت psd، مد رنگی گری اسکیل(Grayscale) و قابل ویرایش در نرمافزار فتوشاپ بهصورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت سیاه و سفید عفاف و حجاب از تصاویر و المانهای باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفادهشده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت ریسو فروشگاه عفاف و حجاب مانند رنگبندی، رعایت حاشیه، فاصلهها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت ریسو و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت سیاه سفید فروشگاه شال و روسری شامل وکتور سیاه سفید مدل زن و گل میباشد که المانهای استفادهشده در طرح لایه باز تراکت ریسو فروشگاه عفاف و حجاب قابلیت ویرایش، جابهجایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما میتوانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز سیاه و سفید عفاف و حجاب را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متنها میتوانید طرح تراکت سیاه سفید حجاب و عفاف را به طرح تراکت ریسو کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.
ابعاد قابل چاپ طرح تراکت سیاه و سفید عفاف و حجاب و کاربرد آن
ابعاد تراکت تبلیغاتی سیاه و سفید عفاف و حجاب در جدول ویژگیهای فایل درجشده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح تراکت ریسو فروشگاه شال و روسری، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریالهای مختلف مانند انواع کاغذ، گلاسه، کاغذ الوان و ... را دارا میباشد. همچنین میتوان طرح سیاه سفید فروشگاه عفاف و حجاب را در زمینه های چاپ سیلک ، نایلون، ساک دستی، پاکت دستی و کیسه نیز استفاده کرد. تراکت های سیاه سفید یا ریسو یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی اقتصادی و موثر برای انتقال اطلاعات به مخاطبان برای تبلیغات و رویدادهای مختلف استفاده میشوند.