تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 2798405
  • دسته بندی : بنر عید سعید غدیر
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : 70-100Cm
  • رزولوشن : 72dpi
  • تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403
  • حجم فایل : 10MB
دانلود پرچم عمودی عید سعید غدیر شامل طرح اسلیمی جهت چاپ کتیبه عمودی عید غدیر
افزودن به علاقه مندی ها

دانلود پرچم عمودی عید سعید غدیر با خوشنویسی یا امیر المومنین کد فایل 2798405

دانلود پرچم عمودی عید سعید غدیر با خوشنویسی یا امیر المومنین

دانلود پرچم عمودی عید سعید غدیر با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح لایه باز پرچم آویز عید غدیر از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده گردیده است. طرح پرچم عید غدیر یا طرح کتیبه کنار آیفونی عید غدیر شامل خوشنویسی من کنت مولاه فهذا علی مولاه و عکس شمایل حضرت علی و پیامبر می باشد که المان های استفاده شده در طرح بیرق عید غدیر قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان بنر خام عید غدیر را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح پرچم آویزی عید غدیر و کاربرد آن

طرح پرچم آویزی عمودی عید غدیر اغلب در سایز 0.7 در 1 متر طراحی می شود ولی با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح پرچم عید غدیر لایه باز، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و ...) را دارا می باشد. این طرح بنر امکان چاپ در ابعاد بزرگ و لارج فرمت را بدون افت کیفیت دارد و جهت پشت منبری و تزیین دکور مراسم‌های جشن عید سعید غدیر در مساجد، حسینیه‌ها و سایر مکان‌های مربوطه نصب می‌شود. همچنین طرح کتیبه آویزی عید غدیر را می‌توان در ابعاد کوچک‌تر چاپ و در کنار درب ورودی منزل یا محل کسب و کار، دکور داخلی مغازه‌ها، کنار آیفون و ... نصب نمود. طرح پرچم آویز عید غدیر خم برای پست، استوری و پروفایل شبکه‌های اجتماعی نیز قابل استفاده است.