مهرداد محمودی
طراح: مهرداد محمودی همه 6412 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 2901547
  • دسته بندی : تراکت عرقیات و روغن گیری
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : A4
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 11 تیر 1403
  • حجم فایل : 14.9MB
طرح لایه باز تراکت روغن گیری با متن تبلیغ روغن گیری جهت چاپ تراکت تبلیغاتی روغن گیری
افزودن به علاقه مندی ها

تراکت روغن گیری به صورت لایه باز کد فایل 2901547

طرح لایه باز تراکت روغن گیری با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت روغن گیری از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌شده، همچنین نکات مهم در طرح لایه باز تراکت روغن گیری مانند رنگ‌بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت و ... رعایت گردیده است. تراکت لایه باز روغن گیاهی شامل عکس شیشه روغن زیتون می‌باشد که المان‌های استفاده‌شده در طرح تراکت روغنگیری قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز روغن گیری را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تراکت عصاری را به طرح تراکت کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح لایه باز تراکت روغن گیری و کاربرد آن

ابعاد طرح تراکت تبلیغاتی روغن گیری در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح روغن گیری، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند بنر، کاغذ، گلاسه و ... را دارا می‌باشد. برای مثال تراکت خام روغن گیری در ابعاد A4 رزولوشن 300 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت در ابعاد بزرگتر مانند 3 در 4 متر و بدون افت کیفیت را دارا می‌باشد. تراکت ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی برای تبلیغات و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.