تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 4158709
  • دسته بندی : اینستاگرام هفته دفاع مقدس
  • فرمت فایل : psd
  • مد : RGB
  • ابعاد فایل : اینستاگرام
  • رزولوشن : 72dpi
  • تاریخ انتشار : 22 شهریور 1402
  • حجم فایل : 54.6MB

برچسب ها:

دفاع مقدس
قالب اینستاگرام خام دفاع مقدس شامل عکس رزمنده جهت استفاده برای استوری هفته دفاع مقدس
افزودن به علاقه مندی ها

قالب اینستاگرام خام دفاع مقدس کد فایل 4158709

قالب اینستاگرام خام دفاع مقدس

قالب اینستاگرام خام دفاع مقدس با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ در دو سایز استوری و پست اینستاگرام، به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی گردیده است. در طرح اینستاگرام دفاع مقدس از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با ابعاد استاندارد شبکه های مجازی استفاده شده، همچنین نکات مهمی مانند حاشیه ها، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، عنوان، سایز و نوع فونت مناسب در طراحی اینستاگرام رعایت گردیده است. قالب پست و استوری اینستاگرام شهدای دفاع مقدس شامل شعر رفتید ولی به یاد ما می مانید ، در خاطر سرخ لایله ها می مانید، متن تبریک هفته دفاع مقدس , عکس رزمنده و وکتور گل لاله می باشد و المان های استفاده شده در قالب اینستاگرام دفاع مقدس قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه خودتان دانلود طرح اینستاگرام هفته دفاع مقدس را ویرایش و سفارشی سازی نمایید.

ویژگی طرح لایه باز اینستاگرام هفته دفاع مقدس و کاربرد آن

مشخصات قالب اینستاگرام شهدای دفاع مقدس در جدول ویژگی های فایل درج شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح استوری آغاز هفته دفاع مقدس، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین استفاده در سایر شبکه های اجتماعی را دارا می باشد. از طرح های اینستاگرام میتوان جهت تبریک، تسلیت، تبلیغات کسب و کار، اطلاع رسانی رویدادها و مراسم های مختلف ملی و مذهبی استفاده کرد.