مهرداد محمودی
طراح: مهرداد محمودی همه 7438 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 4296017
  • دسته بندی : تراکت رستوران و کبابی
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : A4
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1404
  • حجم فایل : 45MB
طرح لایه باز تراکت دیزی فروشی شامل عکس دیزی
افزودن به علاقه مندی ها

طرح لایه باز تراکت دیزی فروشی دارای عکس دیزی کد فایل 4296017

طرح لایه باز تراکت دیزی فروشی با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت دیزی سرا و رستوران از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌شده، همچنین نکات مهم در طرح خام تراکت دیزی فروشی مانند رنگ‌بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت دیزی سرای سنتی شامل عکس دیزی می‌باشد که المان‌های استفاده‌شده در طرح لایه باز تراکت دیزی سرا  قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان طرح لایه باز تراکت رستوران و دیزی سرا را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تراکت دیزی پزی و رستوران را به طرح تراکت کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح لایه باز تراکت دیزی سرا و کاربرد آن

ابعاد طرح تراکت تبلیغاتی دیزی پزی در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح دیزی سرا سنتی، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند بنر، کاغذ، گلاسه و ... را دارا می‌باشد. برای مثال تراکت خام دیزی سرا در ابعاد A4 رزولوشن 300 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت در ابعاد بزرگتر مانند 3 در 4 متر و بدون افت کیفیت را دارا می‌باشد. تراکت ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی برای تبلیغات و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.