پادشاه هنر | KingArt
طراح: پادشاه هنر | KingArt همه 26910 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای پادشاه هنر | KingArt محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

رایگان
موکاپ صفحه مانیتور، گوشی و تبلت رایگان جهت پیش نمایش ریسپانسیو دستگاه‌های دیجیتال
افزودن به علاقه مندی ها

موکاپ صفحه مانیتور، گوشی و تبلت رایگان کد فایل 4630597

موکاپ صفحه مانیتور، گوشی و تبلت رایگان

موکاپ صفحه مانیتور، گوشی و تبلت رایگان به صورت فایل لایه باز رایگان جهت دانلود بر روی سایت طرح دات آی آر قرار گرفته است. موکاپ لپ تاپ و موبایل و تبلت یک قالب آماده و کاملا لایه‌باز است که توسط آن می‌توانید در نرم‌افزار فتوشاپ پیش‌نمایش‌هایی زیبا ، مدرن و کاربردی بر روی این قالب آماده ایجاد کنید. اگر طراح گرافیکی یا سفارش دهنده طرح وب سایت، اپلیکیشن یا نرم افزار بخواهد نتیجه طراحی را به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا روی دستگاه‌های مختلف مشاهده کند، بهترین راه، استفاده از قالب موکاپ صفحه لپ تاپ و موکاپ موبایل و تبلت و مانیتور برای پیش نمایش نتیجه نهایی به مشتری است. موکاپ رایگان و پیش نمایش نمایشگر، لپ تاپ، موبایل و تبلت در قالب یک فایل psd بر روی سایت بارگذاری شده است که خیلی ساده و راحت قادر به استفاده و یا ویرایش آن در محیط فتوشاپ خواهید بود.