تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت
توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.
- کد فایل : 4726508
- دسته بندی : تراکت سیاه سفید سوپر میوه
- فرمت فایل : psd
- مد : Grayscale
- ابعاد فایل : A4
- رزولوشن : 300dpi
- تاریخ انتشار : 23 آذر 1402
- حجم فایل : 2.08MB
تراکت سیاه سفید میوه فروشی لایه باز با تم شب یلدا کد فایل 4726508
تراکت سیاه سفید میوه فروشی لایه باز با فرمت psd، مد رنگی گری اسکیل(Grayscale) و قابل ویرایش در نرمافزار فتوشاپ بهصورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت سیاه و سفید میوه فروشی ویژه شب یلدا از تصاویر و المانهای باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفادهشده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت ریسو میوه فروشی ویژه یلدا مانند رنگبندی، رعایت حاشیه، فاصلهها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت ریسو و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت سیاه سفید میوه فروشی شامل وکتور سیاه سفید میوه میباشد که المانهای استفادهشده در طرح پوستر سیاه سفید میوه فروشی قابلیت ویرایش، جابهجایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما میتوانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز سیاه و سفید سوپر میوه با تخفیف ویژه شب یلدا را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متنها میتوانید طرح تراکت سیاه سفید فروشگاه میوه با تخفیف یلدا را به طرح تراکت ریسو کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.
ابعاد قابل چاپ طرح تراکت سیاه سفید میوه فروشی ویژه شب یلدا و کاربرد آن
ابعاد تراکت تبلیغاتی سیاه و سفید میوه فروشی با تخفیف یلدایی در جدول ویژگیهای فایل درجشده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح تراکت ریسو میوه فروشی با تخفیف شب یلدا، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریالهای مختلف مانند انواع کاغذ، گلاسه، کاغذ الوان و ... را دارا میباشد. همچنین میتوان طرح سیاه سفید میوه فروشی ویژه شب یلدا را در زمینه های چاپ سیلک ، نایلون، ساک دستی، پاکت دستی و کیسه نیز استفاده کرد. تراکت های سیاه سفید یا ریسو یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی اقتصادی و موثر برای انتقال اطلاعات به مخاطبان برای تبلیغات و رویدادهای مختلف استفاده میشوند.