تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 4863057
  • دسته بندی : تراکت دفتر بیمه
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : A4
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1403
  • حجم فایل : 10.7MB
دانلود طرح تراکت بیمه تجارت نو جهت چاپ تراکت تبلیغاتی نمایندگی و دفتر بیمه
افزودن به علاقه مندی ها

دانلود طرح تراکت بیمه تجارت نو شامل لوگو بیمه کد فایل 4863057

دانلود طرح تراکت بیمه تجارت نو با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت دفتر بیمه تجارت نو از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌شده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت بیمه تجارت نو مانند رنگ‌بندی تجارت نو، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت نمایندگی بیمه شامل لوگو بیمه تجارت نو می‌باشد که المان‌های استفاده‌شده در دانلود تراکت بیمه تجارت نو قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز بیمه تجارت نو را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تراکت نمایندگی بیمه تجارت نو را به طرح تراکت کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح لایه باز تراکت بیمه تجارت نو و کاربرد آن

ابعاد طرح تراکت تبلیغاتی نمایندگی بیمه تجارت نو در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح بیمه تجارت نو، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند بنر، کاغذ، گلاسه و ... را دارا می‌باشد. برای مثال تراکت خام دفتر بیمه تجارت نو در ابعاد A4 رزولوشن 300 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت در ابعاد بزرگتر مانند 3 در 4 متر و بدون افت کیفیت را دارا می‌باشد. تراکت ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی برای تبلیغات و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.