تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 5032967
  • دسته بندی : تقویم آش و حلیم
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : 35-50Cm
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 04 بهمن 1402
  • حجم فایل : 63.4MB
طرح لایه باز تقویم آش و حلیم شامل عکس کاسه آش جهت چاپ تقویم آش و حلیم 1403
افزودن به علاقه مندی ها

طرح لایه باز تقویم آش و حلیم با جدول تقویم طلایی کد فایل 5032967

طرح لایه باز تقویم آش و حلیم با جدول تقویم طلایی

طرح لایه باز تقویم آش و حلیم با فرمت psd و قابل ویرایش در نرمافزار فتوشاپ بهصورت لایه باز و متناسب با استاندارد چاپ توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح تقویم آش و حلیم 1403، نکاتی مانند رنگبندی، رعایت حاشیه، فاصلهها، فضای کافی برای درج متن، سایز و انتخاب فونت مناسب رعایت شده است. تقویم دیواری آش و حلیم سال 1403 قابلیت ویرایش، جابهجایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما میتوانید تقویم آش فروشی 1403 را ویرایش نمایید و آن را به طرح تقویم دیواری تک برگ مورد نظر خود شخصی سازی نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح تقویم دیواری آش و حلیم و کاربرد آن

ابعاد طرح تقویم لایه باز آش و حلیم در جدول ویژگیهای فایل درجشده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای تقویم حلیم فروشی 1403، قابلیت تبدیل به سایز دلخواه بدون افت کیفیت را دارد. تقویم های دیواری به دلیل قابلیت چاپ به صورت افست و دیجیتال، سادگی و قیمت مناسب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف پیشنهاد میشود. تقویم دیواری حلیم فروشی برای مشاغل مختلف کاربرد دارد؛ در طرح تقویم دیواری آش فروشی 1403 امکان جایگذاری نام برند، لوگو و نام کسب و کار توسط مشاغل مختلف وجود دارد.

این تقویم مطابق با تقویم اعلامی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و شورای فرهنگ عمومی کشور طراحی و بررسی شده است."طرح دات آی آر" تمام تقویم ها را 2 بار غلطگیری کرده و می کوشد تا تقویم ها غلط املایی نداشته باشد. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن تقویم ها، به عهده کاربران محترم است و هیچگونه مسئولیتی متوجه"طرح دات آی آر" نمی باشد. کاربران گرامی چنانچه غلط های احتمالی نوشته ها را به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.