محمدرضا ارجمند
طراح: محمدرضا ارجمند همه 3264 اثر طراح را اینجا ببینید
سعید رهنما
خوشنویسی: سعید رهنما همه فایل‌های این هنرمند

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
طرح بنر پشت سن روز بزرگداشت شهدا شامل عکس شهدا جهت چاپ بنر و پوستر روز شهدا
افزودن به علاقه مندی ها

طرح بنر پشت سن روز بزرگداشت شهدا کد فایل 6471205

طرح بنر پشت سن روز بزرگداشت شهدا

طرح بنر پشت سن روز بزرگداشت شهدا با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت کاملا لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح لایه باز شهدا از تصاویر و المان‌های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده شده است. طرح بنر روز شهدا شامل خوشنویسی ماندند به عهد خویش و رفتند رفتند ولی همیشه ماندند، وکتور گل لاله و کبوتر و بکگراند آسمان می باشد که هرکدام از المان های استفاده شده در طرح بنر شهدا قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز دارند و شما می‌‍توانید متناسب با سلیقه خود طرح را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ بنر لایه باز شهدا و کاربرد آن

طرح بنر روز بزرگداشت شهدا اغلب در سایز 3 در 5 متر طراحی می‌شود ولی با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و ...) را دارا می باشد. بنر 3 در 5، قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت تا ابعاد 6 در 10 متر را بدون افت کیفیت دارد، همچنین برای ابعاد بزرگتر نیز در صورتی که فاصله بیننده تا بنر بیشتر از 8 متر باشد، بنر لایه باز روز شهدا قابل چاپ و نصب بوده و افت کیفیت به چشم نمی‌آید. بنر 3 در 5 بزرگداشت شهدا به عنوان بنر پشت سن مراسم روز شهدا و بنر جایگاه مراسم بزرگداشت شهدا نیز کاربرد دارد و به منظور طراحی دکور سِن و تزئین دکور یادواره شهدا در پشت جایگاه سخنرانی و پشت منبری مراسم استفاده می‌شود.

--}}