حانیه کدخدایی
خوشنویسی: حانیه کدخدایی همه فایل‌های این هنرمند

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 6857024
  • دسته بندی : بنر شعار سال 1403
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : 150-30Cm
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 01 فروردین 1403
  • حجم فایل : 103MB
بیلبورد لایه باز شعار سال نو شامل تایپوگرافی جهش تولید با مشارکت مردم جهت چاپ بنر پل شعار سال 1403
افزودن به علاقه مندی ها

بیلبورد لایه باز شعار سال نو با تایپوگرافی جهش تولید با مشارکت مردم کد فایل 6857024

بیلبورد لایه باز شعار سال نو با تایپوگرافی جهش تولید با مشارکت مردم

بیلبورد لایه باز شعار سال نو با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح لایه باز بیلبورد شعار سال از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده گردیده است. بنر بیلبورد شعار سال رهبری شامل عکس مقام معظم رهبری، پرچم ایران، تایپوگرافی سال جهش تولید با مشارکت مردم و وکتور گل می باشد که المان‌های استفاده شده در طرح بنر شعار سال قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح بنر شعار سال جدید را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ بیلبورد شعار سال 1403 و کاربرد آن

طرح بیلبورد شعار سال 1403رهبری اغلب در سایز 15 در 3 متر طراحی می شود ولی با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و ...) را دارا می باشد. بنر 15 در 3 متر، قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت تا ابعاد 30 در 6 متر را بدون افت کیفیت دارد، همچنین برای ابعاد بزرگتر نیز در صورتیکه فاصله بیننده تا بنر بیشتر از 8 متر باشد، طرح بیلبورد شعار سال جهش تولید مشارکت مردم قابل چاپ و نصب بوده و افت کیفیت به چشم نمی‌آید. طرح های بیلبورد شعار سال 1403 که با عنوان بنر پل شعار سال یا بنر پل هوایی شعار سال نیز شناخته می شوند، با هدف نصب در بیلبورد شهری و بیلبورد پل های عابر پیاده به منظور معرفی گسترده شعار سال تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب طراحی و چاپ می شوند.