صدیقه خان رمکی
طراح: صدیقه خان رمکی همه 1483 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 7619538
  • دسته بندی : تراکت فروشگاه مرغ و ماهی
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : A4
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 02 مرداد 1402
  • حجم فایل : 28.7MB
طرح لایه باز تراکت مرغ فروشی شامل عکس مرغ و ماهی جهت چاپ تراکت تبلیغاتی مرغ و ماهی فروشی
افزودن به علاقه مندی ها

طرح لایه باز تراکت مرغ فروشی کد فایل 7619538

طرح لایه باز تراکت مرغ فروشی با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت مرغ فروشی از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌شده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت مرغ فروشی مانند رنگ‌بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت مرغ و ماهی شامل عکس ماهی، مرغ و قارچ می‌باشد که المان‌های استفاده‌شده در طرح تراکت مرغ و ماهی قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز مرغ فروشی را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تراکت مرغ و ماهی فروشی را به طرح تراکت کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح لایه باز تراکت مرغ فروشی و کاربرد آن

ابعاد طرح تراکت تبلیغاتی مرغ فروشی در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح مرغ فروشی، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند بنر، کاغذ، گلاسه و ... را دارا می‌باشد. برای مثال تراکت خام مرغ فروشی در ابعاد A4 رزولوشن 300 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت در ابعاد بزرگتر مانند 3 در 4 متر و بدون افت کیفیت را دارا می‌باشد. تراکت ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی برای تبلیغات و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.