کاظم علیرضا
نقاشی دیجیتال: کاظم علیرضا همه فایل‌های این هنرمند

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 8023916
  • دسته بندی : بنر ریاست جمهوری
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : 300-100Cm
  • رزولوشن : 72dpi
  • تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403
  • حجم فایل : 98.8MB
طرح آماده پلاکارد چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان
افزودن به علاقه مندی ها

طرح آماده پلاکارد چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان با خوشنویسی تمام عمر در راه خدمت کد فایل 8023916

طرح آماده پلاکارد چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان با خوشنویسی تمام عمر در راه خدمت

طرح آماده پلاکارد چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح بنر شهادت رئیس جمهور از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده گردیده است. طرح پلاکارد چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی شامل قاب عکس سید ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبداللهیان، آیت الله سید محمد علی آل هاشم و دکتر مالک رحمتی، خلبان شهید سید طاهر مصطفوی، خلبان شهید محسن دریانوش و بهروز قدیمی، خوشنویسی تمام عمر در راه خدمت، عکس گلدان گل و وکتور پرچم ایران می باشد که المان های استفاده شده در بنر لایه باز چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح پلاکارد چهلم شهادت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی و همراهانشان را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ بنر چهلم شهادت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی و همراهانشان و کاربرد آن

طرح پلاکارد چهلم شهادت سید ابراهیم رئیسی اغلب در سایز 1*3 و 1*2 متر طراحی می شود ولی با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح بنر چهلمین روز شهادت آیت الله ابراهیم رئیس الساداتی، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه مانند 1*5 ، 1*4، بیلبورد شهری، بیلبورد پل عابر پیاده و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و ...) را دارا می باشد. برای مثال طرح لایه باز پلاکارد چهلم شهادت حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در ابعاد 300 در 100 سانتیمتر رزولوشن 72 dpi ، قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت تا ابعاد 6 در 2 متر را بدون افت کیفیت دارد، همچنین برای ابعاد بزرگتر نیز در صورتی که فاصله بیننده تا بنر بیشتر از 8 متر باشد، پلاکارد شهادت سید ابراهیم رئیسی قابل چاپ و نصب بوده و افت کیفیت به چشم نمی آید. بنر پلاکارد چهلمین روز شهادت حجت الاسلام آیت الله رئیسی در حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری بیشتر در ورودی اماکن اداری، تاریخی، عمومی، سطح شهر و مراسمات ملی و مذهبی نصب می گردد.