تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت
توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.
- کد فایل : 8461903
- دسته بندی : تراکت سیاه سفید سوپر مارکت و فروشگاه مواد غذایی
- فرمت فایل : psd
- مد : Grayscale
- ابعاد فایل : A4
- رزولوشن : 300dpi
- تاریخ انتشار : 07 آذر 1402
- حجم فایل : 1.61MB
برچسب ها:
سوپرمارکت، لبنیاتی و پخش مواد غذاییتراکت سیاه سفید لبنیات لایه باز جهت چاپ تراکت ریسو فروشگاه لبنیات کد فایل 8461903
تراکت سیاه سفید لبنیات لایه باز با فرمت psd، مد رنگی گری اسکیل(Grayscale) و قابل ویرایش در نرمافزار فتوشاپ بهصورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت سیاه و سفید سوپر لبنیاتی از تصاویر و المانهای باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفادهشده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت ریسو سوپر لبنیاتی مانند رنگبندی، رعایت حاشیه، فاصلهها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت ریسو و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت سیاه سفید فروش لبنیات شامل وکتور سیاه سفید محصولات لبنی میباشد که المانهای استفادهشده در طرح تراکت سیاه سفید فروشگاه لبنیات قابلیت ویرایش، جابهجایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما میتوانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز سیاه و سفید فرآورده های لبنی را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متنها میتوانید طرح تراکت سیاه سفید فروشگاه محصولات لبنی را به طرح تراکت ریسو کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.
ابعاد قابل چاپ طرح تراکت سیاه سفید سوپر لبنیاتی و کاربرد آن
ابعاد تراکت تبلیغاتی سیاه و سفید سوپر لبنیاتی در جدول ویژگیهای فایل درجشده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح تراکت ریسو فروش محصولات لبنی، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریالهای مختلف مانند انواع کاغذ، گلاسه، کاغذ الوان و ... را دارا میباشد. همچنین میتوان طرح سیاه سفید لبنیاتی را در زمینه های چاپ سیلک ، نایلون، ساک دستی، پاکت دستی و کیسه نیز استفاده کرد. تراکت های سیاه سفید یا ریسو یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شوند و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی اقتصادی و موثر برای انتقال اطلاعات به مخاطبان برای تبلیغات و رویدادهای مختلف استفاده میشوند.