صدیقه خان رمکی
طراح: صدیقه خان رمکی همه 1483 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 8954061
  • دسته بندی : تراکت آژانس مسافرتی
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : A4
  • رزولوشن : 300dpi
  • تاریخ انتشار : 12 مرداد 1402
  • حجم فایل : 19.9MB
طرح تراکت تور زیارتی لایه باز شامل عکس حرم امام حسین جهت چاپ تراکت دفتر کاروان زیارتی
افزودن به علاقه مندی ها

طرح تراکت تور زیارتی لایه باز کد فایل 8954061

طرح تراکت تور زیارتی لایه باز با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در نمونه تراکت دفتر مسافرتی از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌شده، همچنین نکات مهم در طرح تراکت خدمات زیارتی مانند رنگ‌بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی تراکت و ... رعایت گردیده است. طرح لایه باز تراکت کاروان زیارتی شامل عکس حرم امام حسین می‌باشد که المان‌های استفاده‌شده در طرح تراکت تور گردشگری و مسافرتی قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان تراکت لایه باز تور مسافرتی را ویرایش نمایید، همچنین با تغییر تصاویر و متن‌ها می‌توانید طرح تراکت آژانس مسافرتی را به طرح تراکت کسب و کار مد نظر خود شخصی سازی نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح تراکت لایه باز کاروان زیارتی و کاربرد آن

ابعاد طرح تراکت تبلیغاتی تور گردشگری در جدول ویژگی‌های فایل درج‌شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح تراکت مسافربری، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه، همچنین چاپ روی متریال‌های مختلف مانند بنر، کاغذ، گلاسه و ... را دارا می‌باشد. برای مثال تراکت خام شرکت خدمات مسافرتی در ابعاد A4 رزولوشن 300 dpi قابلیت چاپ بنر و لارج فرمت در ابعاد بزرگتر مانند 3 در 4 متر و بدون افت کیفیت را دارا می‌باشد. طرح اربعین به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر محسوب می شود و به دلیل هزینه کم و تأثیر بالا، در بسیاری از کسب و کارها به عنوان روشی برای تبلیغات و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.