ابوالفضل حشمتی
تایپوگرافی: ابوالفضل حشمتی همه فایل‌های این هنرمند
محمد بیابانی
تصویرسازی: محمد بیابانی همه فایل‌های این هنرمند

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

دانلود
خرید اشتراک و دانلود رایگان
  • کد فایل : 9046572
  • دسته بندی : بنر کتیبه محرم
  • فرمت فایل : psd
  • مد : CMYK
  • ابعاد فایل : 70-100Cm
  • رزولوشن : 72dpi
  • تاریخ انتشار : 29 خرداد 1403
  • حجم فایل : 35.6MB
پرچم آویز محرم شامل تایپوگرافی دختران عاشورایی جهت چاپ کتیبه عمودی محرم
افزودن به علاقه مندی ها

پرچم آویز محرم با تایپوگرافی دختران عاشورایی کد فایل 9046572

پرچم آویز محرم با تایپوگرافی دختران عاشورایی

دانلود طرح بیرق محرم با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. در طرح لایه باز پرچم آویز محرم از تصاویر و المان های با کیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده گردیده است. طرح پرچم شهادت امام حسین یا طرح کتیبه کنار آیفونی محرم شامل تایپوگرافی دختران عاشورایی و تصویر سازی دختر با چادر مشکی می باشد که المان های استفاده شده در طرح بیرق محرم قابلیت ویرایش، جابه جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان طرح بیرق محرم و طرح کتیبه محرم را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح پرچم آویزی محرم و کاربرد آن

طرح پرچم آویزی عمودی محرم اغلب در سایز 70 در 100 سانتی متر طراحی می شود ولی با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح پرچم محرم لایه باز، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه و همچنین چاپ در ابعاد و متریال های مختلف (فلکس، پارچه و ...) را دارا می باشد. این طرح بنر امکان چاپ در ابعاد بزرگ و لارج فرمت را بدون افت کیفیت دارد و جهت پشت منبری و تزیین دکور مراسم‌ شهادت امام حسین و بنر محرم در مساجد، حسینیه‌ها و سایر مکان‌های مربوطه نصب می‌شود. همچنین طرح کتیبه آویزی محرم را می‌توان در ابعاد کوچک‌تر چاپ و در کنار درب ورودی منزل یا محل کسب و کار، دکور داخلی مغازه‌ها، کنار آیفون و ... نصب نمود. از طرح پرچم آویز محرم برای پست، استوری و پروفایل شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان استفاده نمود.