1 فایل دانلود شده توسط نرم افزار Winrar باز نمی شود!
دلیل مشکل : ورژن winrar شما کمتر از 5 است
راه حل : پاک کردن winrar فعلی و نصب winrar جدید
مراحل انجام راه حل:
1- در "control panel" وارد بخش "program and features" شوید
2- نسخه فعلی نصب شده برنامه "WinRAR" را از سیستم خود حذف کنید
3- از اینجا باتوجه به سیستم عامل خود نسخه جدید برنامه "WinRAR" را دانلود و نصب کنید
4- سیستم خود را مجددا راه اندازی و اقدام به استخراج "extract" فایل نمایید
2 مشاهده تصویر کپی رایت برروی فایل های psd در فتوشاپ!
در فایل های لایه باز جهت کاهش حجم فایل، لایه ها خاموش می باشند و فقط یک لایه با عنوان "زمان را ذخیره کنید" برروی فایل قابل مشاهده است. برای دسترسی به تمامی لایه ها مطابق تصویر زیر باید لایه ی "زمان را ذخیره کنید" را حذف و چشم پوشه "Tarh.ir_Layers" را فعال نمایید. (دقت داشته باشید لایه های متن، تصاویر و غیره در زیر مجموعه پوشه "Tarh.ir_Layers" قرار دارند و از آنجا قابل دسترسی هستند.)
3 فایلهای psd سایت، در کدام ورژن فتوشاپ بدون مشکل باز می شوند؟
فایل های psd در فتوشاپ CS6 به بالا بدون مشکل قابل باز شدن هستند. پیشنهاد ما استفاده از ورژن های CC فتوشاپ بوده و بهترین ورژن برای فایل ها، فتوشاپ CC 2020 می باشد.
4 بهترین نرم افزار برای ویرایش و باز کردن فایلهای وکتور و eps کدام است؟
نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارد ولی پیشنهاد ما ادوبی ایلاستریتور Adobe Illustrator می باشد.
5 فایلهای aep (افترافکت) سایت، در کدام ورژن افترافکت بدون مشکل باز می شوند؟
فایل های aep در افترافکت 2017 CC به بالا بدون مشکل قابل باز شدن هستند. پیشنهاد ما استفاده از افترافکت CC 2020 (ورژن 17) می باشد.
6 آیا خرید از طرح دات آی آر تخفیف دارد؟ دلیل تفاوت قیمت طرح دات آی آر با سایت های مشابه چیست؟
- اگر کاربر جدید باشید خرید اشتراک شامل تخفیف نخواهد بود.
- در صورتیکه هم اکنون اشتراک دارید، تا 7 روز پس از پایان اشتراک، می توانید اشتراک جدید را با تخفیف 5 الی 20 درصدی تهیه نمایید.
- ضمناً در صورت داشتن اشتراک فعال ، فایلهای طلایی شامل 25 درصد تخفیف خواهند بود.
دلیل تفاوت قیمت سایت طرح دات آی آر با سایت های مشابه:
1- اولویت سایت طرح دات آی آر، کیفیت طرح ها بوده و رعایت این موضوع مستلزم هزینه بیشتر و همکاری با برترین و حرفه ای ترین طراحان است.
2- رعایت استاندارد های طراحی و چاپ ، نظیر مدهای رنگی، ابعاد، رزولوشن و کیفیت استاندارد برای چاپ.
3- بارگذاری روزانه +90 طرح و ویدیو جدید روی سایت در زمینه های مختلف (مناسبت های ملّی و مذهبی، مشاغل و ... )
4- بیش از 90 هزار طرح لایه باز ایرانی در بیش از 3 هزار دسته بندی مختلف.
5- طراحی در چندین سایز استاندارد برای یک موضوع نظیر بیلبورد، استند شهری ، پلاکارد ، 3×5 ، 3×7 ، 3×6 و حتی 200×90 متناسب با نیاز مشتریان.
7 چگونه لایه ها را از حالت گروه (پوشه "Tarh.ir_Layers") خارج کنیم؟
برای اینکار کافیست روی گروه یا پوشه راست کلیک کرده و گزینه ungroup layers را انتخاب نمایید تا لایه های داخل گروه، نمایش داده شوند.
8 رمز عبور خود را فراموش کرده ام!
در بخش ورود، پس از وارد کردن موبایل یا ایمیل، برروی گزینه "اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید کلیک کنید" کلیک نمایید و در کادر باز شده از طریق موبایل یا ایمیل رمز خود را بازیابی کنید.
9 عدم دریافت ایمیل بازیابی رمز ورود!
زمان تقریبی ارسال ایمیل حداکثر 15 دقیقه می باشد، در صورت عدم مشاهده ایمیل در بخش اصلی، به پوشه Spam/Junk مراجعه نمایید. در صورت عدم مشاهده ایمیل با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.
توجه: محتوای ایمیل ارسالی، یک لینک می باشد که با کلیک برروی آن به صفحه دریافت رمز جدید منتقل خواهید شد و در آن صفحه رمز جدید را برای حساب کاربری خود تنظیم می نمایید.
10 مبلغ از حسابم کسر شد، اما خرید انجام نشده است!
برخی مواقع سیستم پرداخت آنلاین ممکن است دچار مشکل شود و پس از پرداخت و کسر مبلغ، پرداخت تکمیل نگردد. در این مواقع به دلیل آنکه پول به حساب سایت واریز نشده است، در حساب واسطی نزد بانک می ماند و حداکثر تا 72 ساعت و توسط بانک به حساب مشتری بازمی گردد.
در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ به حساب شما واریز نشد، مشخصات خرید (تاریخ خرید، مبلغ پرداختی، 4 رقم آخر شماره کارتی که با آن پرداخت را انجام داده اید، ایمیل یا شماره موبایل شما در سایت) را به بخش پشتیبانی سایت ارسال نمایید.
11 تغییر ایمیل یا شماره موبایل!
برای تغییر موبایل یا ایمیل، ابتدا باید به شماره یا ایمیل فعلی دسترسی داشته باشید؛ سپس وارد حساب کاربری شده، و از قسمت "تیکت پشتیبانی" درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
در "عنوان تیکت": درخواست تغییر شماره، را درج و در متن تیکت هم متنی مشابه متن زیر را یادداشت نمایید:
درخواست تغییر شماره موبایل از 0913..... را به 0912.... دارم یا درخواست تغییر ایمیل از a@a.com را به b@b.com دارم.
سپس یک کد به شماره موبایل یا ایمیل فعلی شما ارسال خواهد شد، مجدد به بخش تیکت های پشتیانی آمده و در جواب تیکت، کد را ارسال نمایید.
سپس کارشناسان ما موبایل یا ایمیل شما را ویرایش خواهند کرد. این فرآیند ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد.
نکته: سوابق خرید موبایل یا ایمیل جدید باید در سایت خالی باشد.
12 مشاهده پیغام Be Download Securely در زمان دانلود!
در صورت مشاهده این پیغام در زمان دانلود، مشابه تصویر برروی فلش گوشه کلیک نمایید و گزینه Keep را انتخاب نمایید.
13 انواع فایل و روش خرید در سایت طرح دات آی آر!
فایل های سایت 3 دسته اند:
1- فایل های معمولی : که به دو روش خرید تکی و با اشتراک قابل دانلود هستند.
2- فایل های طلایی : که با اشتراک قابل دانلود نبوده و حتما می بایست خریداری شوند. کاربرانی که اشتراک دارند میتوانند فایل های طلایی را با 25% تخفیف خریداری نمایند.
3- فایل های رایگان : برای دانلود فایل های رایگان نیازی به پرداخت هزینه نیست. کاربرانی که اشتراک ندارند روزی 3 فایل رایگان و کاربرانی که اشتراک دارند روزی 30 فایل رایگان می توانند دانلود نمایند.
14 در صورت اتمام سهمیه روزانه چه باید کرد؟
ساعت 24 هر روز سهمیه دانلود روزانه ریست می شود. در صورتی که سهمیه شما تمام شده است می بایست تا ساعت 24 صبر کنید یا اینکه فایل های مورد نیاز خود را به صورت تکی خریداری نمایید. در صورت
15 از سهمیه دانلود روزانه ام استفاده نکرده ام، امکان انتقال به روز های آینده وجود دارد؟
در صورت عدم دانلود سهمیه روزانه، سهمیه فوق باطل گشته و به روزهای آتی اضافه نمی گردد.
16 آیا امکان ارتقاء اشتراک وجود دارد؟
برای ارتقاء اشتراک با ما تماس بگیرید
17 موکاپ طرح های سایت را نیاز دارم، از کجا تهیه کنم؟ آیا فایل موکاپ به همراه فایل اصلی طرح دانلود می شود؟
موکاپ های سایت اختصاصی بوده و امکان دانلود آنها وجود ندارد. ضمناً بعد از خرید فقط طرح اصلی دانلود می شود و فایل و عکس موکاپ به همراه فایل دانلودی نمی باشد.
نکته: برای دانلود موکاپ رایگان میتوانید به بخش موکاپ ها در منوی "طرح لایه باز" مراجعه نمایید.
18 امکان ارسال فایل خریداری شده از طریق تلگرام، ایتا یا واتساپ وجود دارد؟
تنها روش خرید و دانلود از طریق سایت Tarh.ir بوده و هیچ فایلی از طریق ایمیل، واتس اپ، تلگرام و ... ارسال نخواهد شد.
19 حق کپی رایت فایل ها در سایت طرح دات آی آر به چه صورت می باشد؟
خریدار فقط اجازه چاپ فایل خریداری شده و یا استفاده از عکس کیفیت پایین طرح را در فضای مجازی و اینترنت دارد و به هیچ عنوان اجازه هدیه، کپی و یا فروش فایل در سایت یا شبکه های مجازی را ندارد.
برای توضیحات بیشتر به بخش قوانین سایت، مورد 6 و 7 مراجعه نمایید.
20 نحوه نصب برنامه Winrar ، فتوشاپ و نرم افزار ها به چه صورت می باشد؟
نصب و استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز برای استفاده از فایل های سایت، مانند winrar ، فتوشاپ، افترافکت و ... به عهده کاربر بوده و هیچگونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی گردد.
همچنین کاربر می بایست با نرم افزارهای گرافیکی و ویدیویی مورد نیاز، آشنایی کامل داشته باشد.
21 فایل ها را نمی توانم با دانلود منیجر دانلود کنم؟
لطفا نسخه بروز دانلود منیجر را از اینترنت دانلود کرده و مجدداً نصب نمایید.
22 پیدا نکردن فوتیج های استفاده شده در فایلهای افترافکت (مشاهده صفحه رنگی در پیش نمایش فایل افترافکت)!
در صورتی که فایل افترافکت دانلود شده، مشکل نمایش فوتیج ها را داشته باشد؛ شما صفحه رنگی را در پیش نمایش فایل مشاهده می نمایید.
برای رفع این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:
1- ابتدا فایل افترافکت را در برنامه افترافکت باز نمایید.
2- از پنل Project، در قسمت جستجو، کلمه "missing footage" را جستجو نمایید.
3- بعد از پیدا کردن فوتیج های گم شده، بر روی هر کدام به صورت مجزا راست کلیک کرده و از زیر منوی "Replace Footage" گزینه "File" را انتخاب نمایید.
4- در صفحه ای باز شده، به پوشه "Footage" که در پوشه افترافکت دانلود شده از سایت میباشد، مراجعه نموده و فایل مد نظر را انتخاب و با زدن دکمه "Import" فوتیج را جایگزین نمایید.
23 پیامک های ارسالی طرح دات آی آر را دریافت نمی کنم!
درصورتی که پیامک های ورود به سایت را دریافت نمی کنید مراحل زیر را دنبال نمایید:
1- ابتدا برنامه پیامک موبایل خود را باز نمایید و روی سه نقطه یا سه خط بالا کلیک کنید تا منو تنظیمات باز شود.
2- در منوی باز شده گزینه "Spam & Block" یا در صورتی که گوشی شما فارسی میباشد گزینه "هرزنامه" را انتخاب نمایید.
3- روی شماره پیامک سایت کلیک کرده تا پیامک های دریافت را مشاهده نمایید.
4- ضمنا با کلیک برروی گزینه "No Spam" در بالا، یا در صورتی که گوشی شما فارسی میباشد گزینه "هرزنامه نیست"، خط پیامکی از حالت اسپم یا هرزنامه خارج شده و برای دفعات بعدی هم دچار مشکل دریافت پیامک نخواهید شد.
24 برای خرید خود نیاز به فاکتور دارم!
برای درخواست فاکتور به بخش پشتیبانی رفته، تیکت جدید برای بخش مالی با عنوان "درخواست فاکتور یا درخواست پیش فاکتور" و در بخش توضیحات "نیاز به فاکتور یا پیش فاکتور برای شرکت یا سازمان .... را دارم" را درج نمایید، در صورتی که پیش فاکتور نیاز دارید حتما اطلاع دهید که اشتراک مد نظر شما برای خرید کدام پلن می باشد تا پیش فاکتور بر اساس همان مبلغ برای شما درج گردد و از بخش تیکت برای شما ارسال گردد.