محمد احسان دهقان
طراح: محمد احسان دهقان همه 1282 اثر طراح را اینجا ببینید

تمامی حقوق برای Tarh.ir محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. قوانین سایت

توجه: خدمات آموزش، ویرایش و چاپ از طرف طرح دات آی آر انجام نمی شود و خریدار می بایست به نرم افزارهای مورد نیاز تسلط کافی داشته باشد.

  • کد فایل : 1469037
  • دسته بندی : افترافکت اربعین حسینی
  • فرمت فایل : MP4
  • ابعاد فایل : Full HD
  • تاریخ انتشار : 16 مرداد 1403
  • حجم فایل : 63.9MB

برچسب ها:

اربعین محرم
طلایی
افزودن به علاقه مندی ها

نماهنگ اربعین حسینی با نوای سید علی مومنی کد فایل 1469037

نماهنگ اربعین حسینی با نوای سید علی مومنی

نماهنگ اربعین حسینی با کیفیت FullHD و با نرم افزار افترافکت ساخته شده است و در تمامی برنامه های Media Player) پخش چند رسانهای) که از mp4 پشتیبانی میکنند قابل اجرا میباشد. کلیپ آماده اربعین حسینی با فرمت mp4، غیر قابل ویرایش و لایه بسته توسط تیم طراحان طرح دات آی آر طراحی شده است. کلیپ اربعین حسینی یک قالب ویدیویی آماده با زمان 1 دقیقه و 24 ثانیه و تعداد (30) فریم بر ثانیه، برای تیزر آماده اربعین مناسب میباشد. همچنین در ویدیو اربعین و شهادت امام حسین از تصاویر و المانهای با کیفیت استفاده گردیده است که استفاده از این فایل بسیار ساده و آسان است.

تیزر و کلیپ اربعین و کاربرد آن

فرمت و ابعاد نماهنگ اربعین در جدول ویژگیهای فایل درج شده و با توجه به کیفیت بالای تیزر و اسلایدشو اربعین برای تمامی تلویزیونها مناسب میباشد. همچنین میتوان ووله اربعین را به صورت تیزر شهری در سایر مکان ها و در مراسم عزاداری اربعین استفاده کرد.